داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اطلاعیه‌ها را مطالعه کنند

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: دواطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل شرایط خاص ثبت‌نام نهایی اطلاعیه شماره (۸) ستاد انتخابات کشور را با دقت مطالعه کنند.

سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت‌نام نهایی داوطلبان دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور، از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیست و هفتم مهرماه آغاز شده‌است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام نهایی داوطلبان به صورت غیرحضوری است، افزود: ستاد انتخابات استان آماده پاسخگویی به همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به شرایط پیش‌بینی شده جهت بالا بردن ضریب امنیتی انتخابات، داوطلبان شرایط ثبت‌نام و به ویژه اطلاعیه شماره (۸) ستاد انتخابات را به دقت مطالعه کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان در وارد کردن اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشند، چرا که امکان ویرایش در مرحله ثبت‌نام نهایی وجود ندارد.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید یک نفر نماینده مالی را در پرسش‌نامه ثبت‌نام نهایی معرفی کنند و یک حساب غیر تجاری را نیز افتتاح و ذکر کنند.

وی افزود: داوطلبان دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باید گواهی پنج ساله سوابق اعم از اجرایی، پژوهشی، آموزشی و قضائی را با مشخص بودن نوع همکاری از سازمان متبوعه ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، گفت: داوطلبان اگر در محل زندگی به نام مستعار شهرت دارند، این مورد را حتماً ذکر کنند تا در موقع برگزاری انتخابات به دلیل احتمال تشابه اسمی مشکلی پیش نیاید.

کد خبر 697438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.