دولت‌های بی‌غیرت در خصوص حمایت از فلسطین بیدار شوند

عضو شورای شهر تبریز گفت: دولت‌های بی‌غیرت همچون برخی از دولت‌های عربی، موضع‌گیری صریحی در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام رسول برگی عصر امروز_ چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در آئین رونمایی از المان شهدای گمنام محله قراملک با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز غزه آماج حوادث و ماجراهای غم‌انگیز و دردآور است؛ امت اسلام و بسیاری از مردم جهان نیز هوشیار و بیدارند و شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: در این میان، تاکنون برخی‌ها از دولت‌ها از جمله دولت‌های بی‌غیرت عربی و همچنین جمهوری آذربایجان از خواب غفلت بیدار نشدند و آماده همکاری در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشدند.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه امروز دشمن ظهور بقیه الله اعظم (عج)، رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان در امتحان بزرگ الهی قرار گرفتند و باید در راستای شکست‌دادن یزید زمان یا همان حکام رژیم جعلی اسرائیل دست در دست هم قرار دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به رونمایی از المان شهدای گمنام محله قراملک توسط شهرداری منطقه شش تبریز اشاره کرد و گفت: امروز شهدای گمنام در محله قراملک با همت شهرداری تبریز صاحب مزار و بارگاه شدند و بارگاه آنان هر روز میزبان عارفان و مردم منطقه تاریخی فرهنگی قراملک خواهد بود.

گفتنی است، آئین رونمایی از المان شهدای گمنام محله قراملک تبریز و رونمایی از کتاب پوتین‌های خاکی توسط شهرداری منطقه شش تبریز در پارک صنعت قراملک برگزار شد.

کد خبر 697200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.