پایان رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ بعد از پایان جنگ جهانی دوم تا سال ۱۹۸۲ یکه تاز میدان مبارزه با جهادگران در خاورمیانه بود، سران این رژیم اعلام کردند اگر روزی قدرت بازدارندگی این رژیم مختل شود پایان ما خواهد بود، امروز آن روز پایان این رژیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا عصر امروز (چهارشنبه ،۲۶ مهر) در تجمع اعتراضی مردم اصفهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ضمن گرامیداشت یاد مردم مظلوم غزه و شهدای مقاومت اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب ضربه‌ای غیر قابل جبران بود و تجهیزات رژیم صهیونیستی را از کار انداخت، بنیان این رژیم غاصب از ابتدا بر تجاوز و کشتار بنا نهاده شده است، پیش از پیروز انقلاب اسلامی فردی به نام امام موسی صدر بذر جبهه مقاومت را دل مردم لبنان کاشت و هشدار داد که رژیم غاصب اسرائیل خطرناک‌ترین نهاد روی زمین است و ما مقابل این رژیم خواهیم ایستاد.

وی افزود: جنایاتی که طی هفتاد سال گذشته در منطقه رغم خورده است به پشتیبانی قدرت‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلیس بوده، این جنایات در صبرا، شتیلا ثابت می‌کند که این قدرت‌های استکباری تا زمانی که تک تک ما را نکشند دست بردار نخواهند بود، اما در این هدف ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ بعد از پایان جنگ جهانی دوم تا سال ۱۹۸۲ یکه تاز میدان مبارزه با جهادگران در خاورمیانه بود، سران این رژیم اعلام کردند اگر روزی قدرت بازدارندگی این رژیم مختل شود پایان ما خواهد بود، امروز آن روز پایان این رژیم است، زمزمه پایان رژیم غاصب حدود ۴۰ سال شروع شده است و امروز سرعت زوال این رژیم افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش آمریکا بر این قرار گرفته بود که امنیت رژیم صهیونیستی تأمین شود، اما در این امر ناکام بودند زیرا امروز این رژیم از ترس جبهه مقاومت به دور مرزهای دیوارهای حفاظتی چندین متری کشیده و نظریه از نیل تا فرات خود را فراموش کرده است، این رژیم قصد داشت در عید یهودیان به قداست و حرمت مسجد الاقصی هتک حرمت کنند اما رزمندگان فلسطینی مقاومت کردند و با عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه هیمنه این رژیم پوشالی را فروریختند، این عملیات بغض ۷۰ ساله جنایت رژیم صهیونیستی بود که در دل مردم فلسطین نهفته شده بود که طی چندین ساعت سنگین‌ترین خسارات به این رژیم وارد کرد و قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت را افزایش داد و مجدداً مسئله فلسطین به رأس مسائل جهان اسلام بود و خودباوری رزمندگان جبهه مقاومت را افزایش داد.

سردار فدا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی مارا متهم می‌کنند به دخالت در عملیات جبهه مقاومت، من دست و بازوی جوانان فلسطینی را می بوسم، زیرا این عملیات فقط با هوشمندی، توانمندی و جسارات و عزم اراده آنها صورت گرفته است، عملیات طوفان الاقصی یک جنگ ترکیبی بود که تمام ظرفیت‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، عنصر غافلگیری همزمان با این عملیات انجام شد و نیروهای مقاومت به دل سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند و برخی از فرماندهان ارتش رژیم غاصب را در حال خواب دستگیر کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: درحالی که رژیم صهیونیستی مدعی پیشرفته‌ترین سیستم‌های پدافندی بود، اما این عملیات ثابت کرد که این سامانه‌های پدافندی این رژیم آسیب پذیر است، حجم بالای تلفات و اسرای رژیم صهیونیستی در این عملیات طی ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده و شجاعت جوانان فلسطینی در این عملیات به جهانیان ثابت شد.

سردار فدا خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین دستاوردهای این عملیات شکست غیرقابل جبران رژیم صهیونیستی، تقویت روحیه مردم فلسطین و اثبات هیمنه پوشالی این رژیم غاصب بود، همچنین در این عملیات تزلزل و اختلافات داخلی در درون رژیم صهیونیستی را افزایش داد که منجرب به سقوط دولت نتانیاهو خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: عملیات طوفان الاقصی شرایطی را رغم زد که در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم غاصب خواهیم بود.

سردار فدا خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی باید بداند که با کشتار مردم بیگناه فلسطین نمی‌تواند انگیزه مقاومت را در دل این مردم کور کند و راه مبارزه ادامه خواهد داشت. کشورهای غربی بدانند مردم ایران در حمایت از مردم فلسطین کوتاه نخواهند آمد و همانند داعش با اقتدار نابودی رژیم صهیونیستی را رقم زده و انتقام شهدا را خواهیم گرفت.

کد خبر 697169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.