موضع گیری هوشمندانه علما در حمایت از مسلمانان فلسطین قابل تقدیر است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اقدام نخبگان سیاسی، علمی، قومی و مذهبی کشور و خصوصاً استان که با موضع گیری‌های هوشمندانه و با برگزاری چندین همایش و تجمع در محکومیت وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مسلمانان فلسطین قابل تقدیر است.

به گزارش ایمنا، رضا شریفی امروز _چهارشنبه بیست و ششم مهرماه_ در اجتماع جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به امدادگران و غیرنظامیان با اشاره به رشادت‌های جبهه مقاومت فلسطین، اظهار کرد: وجدان‌های بیدار که دلشان برای صلح و امنیت جهان می‌تپد فارغ از نژاد، قوم، دین و مذهب همه نگران وضعیت مردم مظلوم غزه هستند.

وی ادامه داد: یک رژیم غاصب، اشغالگر و کودک کش تحت حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر با توحش مدرن هر روز جنایت می‌آفریند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های رژیم غاصب اسرائیل در چند دهه گذشته با خطاب قرار دادن جوانان افزود: طرح ابراهیم برای عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس و طرح خاورمیانه جدید را برای از بین بردن حق مسلمانان فلسطین، سال‌هاست با حمایت آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با آرمان‌های فلسطین و امت رسول الله می‌جنگد خطاب به برخی از روشنفکر نماها گفت: اگر کسی به زور و به اجبارخانه شما را غصب کند، کودکانتان را بکشد به زنان و سالخوردگان بی‌دفاع تان حمله کند، چگونه با این فرد صلح خواهید کرد.

شریفی تاکید کرد: حقایق، وقایع تلخ و ظلمی که به امت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی می‌شود، به عاملی برای گسترش گفتمان آرمان فلسطین منجر خواهد شد، همانگونه که اکنون در جهان اسلام وجدان‌های بیدار به میدان آمده‌اند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل دشمن اسلام است، ادامه داد: گفتمان مقابله و مواجهه با این رژیم غاصب گفتمان مقاومت است و امروز فارغ از سلیقه‌های سیاسی، قومی و مذهبی امت اسلام باید در کنار هم باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه وحدت یک اولویت راهبردی در جهان اسلام است، افزود: در هیچ جنگی در طول تاریخ با این بی رحمی منازل مسکونی و مردم بی دفاع هدف حمله قرار نگرفته و باید مدال توحش در طول تاریخ را به اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها اهدا کرد.

وی تاکید کرد: بزرگترین و مهم‌ترین پیام تجمعات این است که در مواجهه با ظالم و دفاع از مظلوم ید واحد هستیم.

شریفی با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومین بیان کرد: شکست مفتضحانه و غافلگیری اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی نتیجه تدبیر فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت حماس بود.

وی تصریح کرد: هر کدام از جبهه‌های مقاومت یک ارتش کامل هستند و به تنهایی می‌توانند طومار اسرائیل را در هم بپیچند.

کد خبر 697150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.