حمله به بیمارستان المعمدانی نمایش چندباره خوی حیوانی رژیم صهیونیستی است

استاندار آذربایجان شرقی و انجمن شاعران اهل بیت (ع) تبریز به صورت جداگانه با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات صهیونیست‌های اشغال‌گر و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی به شرح زیر است:

«جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی بار دیگر ماهیت پلید و ضد انسانی آن‌ها و حامیان شأن را برای جهانیان به نمایش گذاشت. این اقدام نمایش چندباره سبعیت و خوی حیوانی آنان و حامیان شأن بوده و استانداردهای دوگانه آنان را در مواجهه با مقوله حقوق بشر به شکلی آشکار به جهانیان نشان داد.

عمق فجایع ضد بشری صهیونیست‌ها و هم پیمانان شأن به اندازه‌ای است که امروز در هیچ جای جهان، کشوری را نمی‌توان یافت که مردمش علیه جنایات و وحشی‌گری های صهیونیست‌های غاصب راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار نکنند.

معتقدم که صهیونیست‌ها در آتش خشم فلسطینیان و امت اسلامی گرفتار خواهند شد از این رو، انتظار می‌رود که همه ملت‌های آزاده و مستقل جهان نیز به تبعیت از حمایت ایران اسلامی از مظلومان جهان و در رأس آنها فلسطین عزیز، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌های غاصب، اقدامات عملی برای متوقف کردن آن بردارند.

بدون شک ناتوانی و زبونی رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت و روی آوردن آن به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با ابزار آلات جنگی، صفحه دیگری بر کتاب قطور جنایات، سبعیت و وحشیگری صهیونیست‌ها خواهد افزود.

همچنین، انجمن شاعران اهل بیت (ع) تبریز با صدوری بیانیه‌ای در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، خواستار بسته شدن تمام سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی شد. برخی دولت‌های حاکم بر کشورهای اسلامی از جمله دولت‌های همجوار مانند ترکیه، ترکمنستان، امارات، بحرین به ویژه دولت باکو با مشاهده جنایات رژیم و خشم و خروش ملت‌های مسلمان به خود آیند و سرنوشت خود را با رژیم کودک‌کش پیوند نزنند که در این میان بستن سفارتخانه‌های رژیم درنده اسرائیل کمترین توقع از این دولت‌ها است که ادعای مسلمانی دارند.

وحدت امت اسلام از همه مذاهب در روند مبارزه و جهاد برای خشکاندن ریشه رژیم کودک‌کش و آزادی کامل فلسطین ضروری است. امت اسلام و جریان‌های دینی، سیاسی و فکری در آن بدانند که اگر همت بلند و عزم راسخ برای خاتمه دادن به حیات ننگین رژیم کودک‌کش نداشته باشند، جنایات این رژیم ادامه خواهد یافت و ملت فلسطین و جریان مقاومت منطقه در خط مقدم جبهه نبرد با رژیم خبیث هستند. ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید در پشت جبهه در این مبارزه سرنوشت‌ساز مسئولیت تاریخی خود را ایفا کنند و ناامن‌سازی جهان و حداقل جهان اسلام برای صهیونیست‌ها در پاسخ به جنابات گسترده و نفرت‌انگیز این رژیم حق بدیهی همه انسان‌های مسلمان و باوجدانی است که در برابر امت پیامبر (ص) احساس مسئولیت دارند.

شاعران، نویسندگان و هنرمندان اهل بیت تبریز نیز با ابراز حمایت قلبی از ملت فلسطین و جبهه مقاومت و اظهار نفرت عمیق خود از عوامل و شرکای جنایت تاریخی در غزه اعلام کردند که جنایت بزرگ رژیم کودک‌کش در بیمارستان المعمدانی انسان‌های باوجدان جهان را در اندوهی عمیق فرو برد و خشم آن‌ها از قصابان انسانیت شعله‌ور کرد و این جنایت که با حمایت آشکار و عملی دولت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه رقم خورد، بار دیگر پرده از چهره تمدن وحشی و خونریز و ریاکار غرب و رژیم کودک‌کش برانداخت و ماهیت مشترک آنها را نشان داد؛ این جنایت نشان داد که برای این رژیم و حامیان آنها، مرزهای انسانی و اخلاقی، حقوق بشر، عهدنامه‌های بین‌المللی معنایی ندارد و آنها در برابر چشم جهان از این مرزها عبور کرده‌اند.

انجمن فوق با سپاس از شاعران، هنرمندان و نویسندگانی که از گذشته و طی روزهای اخیر آثاری درباره حمایت از فلسطین و مقاومت و مبارزه با رژیم کودک‌کش خلق کرده‌اند، از همه آن‌ها خواسته است که به جهاد قلمی، هنری و رسانه‌ای خود با عزم و انگیزه قوی‌تر ادامه دهند که هر اثر هنری و ادبی آن‌ها تیری شکافنده در چشم و قلب کودک‌کشان و حامیان آن‌ها است و دستگاه‌های متولی هنر و فرهنگ و رسانه در جمهوری اسلامی نیز در پیروی از اهداف نظام، امکانات خود را به حمایت از ادب و هنر مبارز، و نه هنر بی‌درد یا همسو با غرب، اختصاص دهند.

کد خبر 697098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.