اسرائیل ماهیت پلید و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داد

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم مظلوم این منطقه را به‌شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی‌دری‌نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در این بیانیه آورده‌اند:

«رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی و قتل‌عام بیماران، زنان که کودکان برگ ننگین دیگری بر تاریخ خود رقم زد و ماهیت پلید و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داد. رژیم غاصب صهیونیستی در لوای سکوت مجامع و مدافعان دروغینی که همواره شعار دفاع از حقوق بشر را بازیچه دست خود قرار داده‌اند جنایت می‌کند.

نظاره‌کنندگان روزافزون رژیم خون‌آشام صهیونیستی شریک بزرگ این اقدام غیرانسانی می‌باشند و در پیشگاه تاریخ و آزادی‌خواهان جهان محاکمه شده و جز ذلت و ننگ ابدی چیز دیگری عاید آنان نخواهد شد. تنها راه‌حل برقراری صلح، آرامش و امنیت در منطقه اعاده کامل حقوق از دست رفته مردم بی‌گناه فلسطین است.

مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین باید بدانند که دولت و ملت انقلابی و مسلمان ایران با بهره‌گیری از رهنمودهای الهام‌بخش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با استعانت از هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همواره حامی و پشتیبان آنان بوده و با تمام توان و امکان خود برای کمک به تحقق آرمان قدس و رهایی ملت فلسطین از چنگال رژیم سفاک و وحشی صهیونیستی هیچ کوتاهی نخواهد کرد.»

کد خبر 697079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.