تجمع همبستگی با ملت مظلوم غزه در سراسر کشور

در پی حملات رژیم اشغال‌گر قدس به غیرنظامیان در بیمارستان المعمدانی غزه، هیئت دولت در بیانیه‌ای امروز (چهارشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد، در پی این جنایت و در راستای همبستگی با ملت مظلوم فلسطین تجمعاتی در سراسر کشور با حضور مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به غیرنظامیان، مراکز درمانی غزه و قتل‌عام بیش از ۵۰۰ زن و کودک بی پناه در بیمارستان المعمدانی، امروز _ چهارشنبه بیست و ششم مهر ماه_ در سراسر ایران با برگزاری تجمعات مردمی این اقدام جنایت‌کارانه رژیم غاصب را محکوم کردند.

سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های مختلف کشور مکان و ساعت تجمعات مردمی را اعلام کرد. اجتماع مردم تهران در محکومیت جنایات دردناک و غم‌انگیز رژیم صهیونیستی امروز از ساعت ۱۵ در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

اجتماع مردمی در شهر شیراز نیز در سه مکان متفاوت برگزار خواهد شد. تجمع دانش‌آموزان شیرازی از ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شده است، همچنین با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس همزمان با سراسر کشور تجمع مردمی شهر شیراز از ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر در محل میدان شهدا برگزار خواهد شد.

مردم مشهد نیز با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم اراک در پی حمله به بیمارستانی در غزه، به پیاده‌راه امیر کبیر آمدند و ضمن ابراز انزجار خود از این جنایت اسرائیل، از مردم مظلوم غزه حمایت و برای کمک به فلسطین اعلام آمادگی کردند.

مردم قم نیز با حضور در حرم حضرت معصومه (س) و سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم البرز نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.
مردم غیور بجنورد در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
مردم سیستان و بلوچستان نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.
مردم غیور تبریز در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم زنجان نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم اهواز نیز با حضور در میدان شهدای این شهر با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم غیور کرمان در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم کهگیلویه و بویر احمد همزمان و همراه با مردم سراسر کشور با تجمع بزرگ در میدان هفتم تیر این شهر با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس»، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

مردم گلستان نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم غیور کردستان در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم اردبیل همزمان و همراه با مردم سراسر کشور با تجمع بزرگ در میدان هفتم تیر این شهر با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

مردم غیور مازندران در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
مردم غیور کرمانشاه در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم غیور شهرکرد در حمایت از ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند

مردم یزد نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم گیلان نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم سمنان نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم قم نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

مردم در شهرهای دیگر استان اصفهان نیز با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

کد خبر 696985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.