تجمع جامعه نخبگانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: درگیری‌های اسرائیل و مردم فلسطین قلب هر انسان متعهدی را جریحه‌دار می‌کند و از آنجایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی که بخش اعظم نخبگانی جامعه انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند از این قاعده مستثنی نیستند.

مصطفی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر در سرزمین‌های اشغالی، اظهار کرد: پیروزی‌های نیروهای مقاومت حماس با تعداد نفرات اندک در یک محدوده جغرافیایی کوچک اتفاق مهمی را در جهان رقم زد و تأثیرگذاری این حرکت از سوی جبهه مقاومت حماس بسیار مایه مسرت است. خوشحالیم که حماس توانست چنین اتفاق بزرگی را با پشتوانه جوانان و نیروهای مردمی خود رقم بزند.

تجمع جامعه نخبگانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: اقدامات رژیم سفاک صهیونیستی باعث شد غرور آزادگان و مسلمان عالم به‌شدت جریحه‌دار شود جنایات رقم‌خورده در فلسطین اشغالی باعث شد بیش از دو هزار نفر به شهادت برسند که جمع کثیری این شهیدان کودکان و زنان بودند.

قاسمی پیرامون علت تجمع جامعه نخبگانی روز گذشته دانشگاه صنعتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد: درگیری‌های اسرائیل و مردم فلسطین قلب هر انسان متعهدی را جریحه‌دار می‌کند و از آنجایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی که بخش اعظم نخبگانی جامعه انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند از این قاعده مستثنی نبوده و در یک حرکت خودجوش به سرعت اطلاع رسانی‌ها انجام گرفت تا برای این دغدغه مشترک اقدامی در راستای حمایت از این مردم مظلوم انجام گیرد.

تجمع جامعه نخبگانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

وی در شرح این رویداد افزود: روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ پس از اقامه نماز ظهروعصر در مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان تجمعی شکل گرفت و پس از آن در یک راهپیمایی پیوسته در فضای دانشگاه که به زیارت شهدای گمنام دانشگاه ختم شد و عهد یاری مظلومان را با شهدا منعقد کردند.

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه تجمع با حضور اساتید آرمان‌خواه، انسان دوست، هم‌فکر و همراه با دانشجویان همراه بود اضافه کرد: اکثر تشکلات از جمله بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی، شورای مسجد دانشگاه، فعالان جهاد علمی و آرمان همچنین اساتید در حمایت از این تجمع نقش داشتند.

تجمع جامعه نخبگانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

وی با اشاره به شعارهای حمایتی دانشجویان از مردم مظلوم فلسطین خاطر نشان کرد: تا زمانی که استکبار جهانی و صهیونیسم نابود نشود این شعارها از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد. شعارهایی مانند «اللّه‌اکبر» و اظهار یگانگی خداوند که نشان دهنده وحدت جامعه نخبگانی با مردم مظلوم فلسطین نیز بر سر زبان‌ها جاری بود.

کد خبر 696912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.