اجرای مانور دور میزی برای مدیریت بحران بارش‌های پاییزی در اصفهان

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز فصل پاییز و بارش باران‌های پاییزی از دهه سوم مهرماه گفت: در این راستا جلسه ستاد مدیریت بحران این کلان‌شهر تشکیل و به‌منظور پاسخگویی درست و برخورداری از آمادگی لازم در زمان بحران مانور دور میزی و مباحثه‌ای در این جلسه انجام شد.

احمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز فصل پاییز و اعلام سازمان هواشناسی استان اصفهان مبنی بر بارش باران‌های پاییزی از دهه سوم مهرماه اظهار کرد: شهرداری این کلان‌شهر نسبت به آمادگی در مباحث پاسخ به بحران اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات به‌روزآوری تجهیزات سخت‌افزاری، افزایش تعداد پمپ‌ها و ملزومات مورد نیاز خود نسبت به سال گذشته، برگزاری مانورهای عملیاتی برای آمادگی نیروی انسانی و سخت‌افزاری مورد نیاز در زمان بحران است.

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا مانور عملیاتی باغ فدک با حضور فرماندار و مدیرکل بحران استانداری این کلان‌شهر برای تست نیروهای انسانی برگزار شد.

وی ادامه داد: برای بررسی بیشتر و اثبات این موضوع، جلسه ستاد مدیریت بحران شهر اصفهان نیز با حضور مدیر کل بحران استانداری، معاون محیط زیست و رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی این کلان‌شهر تشکیل شد و در آن مدیران مناطق پانزده‌گانه و ناژوان، همچنین مدیران سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری حضور داشتند.

کیانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم آمادگی خوبی در این زمینه داشته باشیم و از فرصت بارش باران‌های پاییزی بهترین بهره را ببریم.

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: در جلسه ستاد مدیریت بحران، مانور دور میزی و مباحثه‌ای برای زمان‌های آب‌گرفتگی و سیل انجام شد که البته تمام مدیران از آمادگی لازم برخوردار بودند و امیدواریم پاییز امسال را با بهره‌گیری کامل از بارش‌های الهی پشت سر بگذاریم.

کد خبر 696723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.