ایمن‌سازی معابر منطقه ۶ تبریز با اجرای ۲۷ هزار متر خط‌کشی محوری

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات ۲۷ هزار متر طول خط‌کشی محوری در معابر اصلی و فرعی این منطقه به‌منظور تأمین امنیت عبوری شهروندان و کاهش بار ترافیکی خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا جانفشان صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و در راستای نگهداشت بهینه معابر، شریان‌های اصلی و فرعی این منطقه خط‌کشی شد.

وی افزود: در این راستا، عملیات خط‌کشی محوری در معابر اصلی و فرعی این منطقه به‌منظور تأمین امنیت عبوری شهروندان و کاهش بار ترافیکی به طول ۲۷ هزار متر اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه با اشاره به خط‌کشی دو جزئی عابرپیاده و ایمن‌سازی مدارس و سرعتکاه‌ها گفت: همچنین عملیات خط‌کشی دوجزئی به طول ۳ هزار متر در سطح منطقه صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده می‌شود، تصریح کرد: خط‌کشی طولی خیابان‌ها و بزرگراه‌ها، خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده، همچنین خط‌کشی سرعتکاه‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که در مراحل بعدی انجام می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه اظهار کرد: در راستای جلوگیری از گسترش ساخت‌وسازهای غیرمجاز و صیانت از حق و حقوق شهروندان، با دستور قضائی ساخت‌وسازهای غیرمجاز آناخاتون و روستای اوغلی، تخریب و به حالت اولیه تبدیل شده است.

وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه، طی عملیاتی در چند نقطه از جاده آناخاتون، توانستیم با اقدام به‌موقع مانع ساخت‌وساز غیرمجاز و تضییع حقوق شهر و شهروندان شویم.‌

کد خبر 696683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.