نگاه ویژه استان یزد به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی

استاندار یزد با اشاره به قرارگیری بعضی پروژه‌های بیمارستانی استان در مراحل پایانی گفت: در پرتو پیگیری‌های صورت گرفته، به‌زودی تیمی از وزارت بهداشت و درمان برای بررسی مسائل پروژه‌های بیمارستانی، به استان یزد اعزام خواهند شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست با فرماندار شهرستان اشکذر ضمن گزارش‌گیری از آخرین وضعیت اجرای پروژه بیمارستانی حضرت زینب (س) اظهار کرد: تیم مدیریتی استان با نگاه ویژه به پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان، مسائل آن‌ها را در سطح ملی پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به قرارگیری بعضی پروژه‌های بیمارستانی استان در مراحل پایانی افزود: در پرتو پیگیری‌های صورت گرفته، به‌زودی تیمی از وزارت بهداشت و درمان جهت بررسی مسائل پروژه‌های بیمارستانی، به استان اعزام می‌شوند.

استاندار یزد ادامه داد: بیمارستان حضرت زینب (س) اشکذر یکی از پروژه‌های مورد بازدید تیم اعزامی وزارت بهداشت و درمان خواهد بود.

فاطمی با اشاره به پروژه تکمیل ساختمان نیمه‌تمام فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر تاکید کرد: این پروژه نیز یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان است که باید اقدامات لازم جهت سرعت‌بخشی به روند اجرای این پروژه انجام شود.

وی به صورت مصداقی مسائل مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار شهرستان در برخی حوزه‌ها را بررسی کرد و بر برگزاری جلسه ویژه‌ای با حضور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد و دستگاه‌های متولی جهت شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 696312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.