انجام دقیق‌ترین آزمایش‌های تخصصی در مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: مجموعه آزمایشگاه مرکزی با دارا بودن کارشناسان متخصص امکان انجام دقیق‌ترین آزمایش‌های تخصصی را در پژوهش‌های علمی و صنعتی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، علیرضا نجفی اظهار کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی باهدف حمایت از توسعه فعالیت‌های آزمایشگاه‌ها، ارتقای توانمندی‌ها، کمک به رشد و توسعه و بهبود عملکرد کارشناسان آزمایشگاه‌ها، حمایت‌های متنوعی برای مراکز عضو شبکه در نظر گرفته است. حمایت‌های شبکه هر سال بر اساس امتیاز آخرین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه در شبکه انجام می‌شود.

وی افزود: آزمایشگاه‌های فناوری کشور در این رتبه‌بندی به گروه‌های مستعد عضویت، آزمایشی، فعال، توانمند، ممتاز و پیشرو، تقسیم می‌شوند و نسبت به امتیاز به دست آورده، مورد حمایت‌های متنوعی قرار می‌گیرند.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های انجام آزمایش و نوع آزمایش، در زمینه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی ساخت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی نیز فعال است.

وی با اشاره به خدمات آزمایشگاه مرکزی در سطح ملی خاطرنشان کرد: مجموعه آزمایشگاه مرکزی با دارا بودن کارشناسان متخصص امکان انجام دقیق‌ترین آزمایش‌های تخصصی را در پژوهش‌های علمی و صنعتی دارد.

به گزارش ایمنا، هم‌اکنون آزمایشگاه مرکزی با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته، دقیق و به‌روز آماده ارائه خدمات پژوهشی شامل اندازه‌گیری، تجزیه‌وتحلیل داده‌های تجربی و شبیه‌سازی آن‌ها، به همه پژوهشگران دانشگاه‌ها و صنایع سراسر کشور است. پیش از این دو آزمایشگاه فناورانه پژوهشکده نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته و مجموعه آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان در سطح «توانمند» قرار گرفته بودند.

کد خبر 696283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.