آرامستان باغ رضوان کرمان احیاء و بهسازی شد

در ششمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان با حضور مدیران شهری، پروژه احیاء و بهسازی آرامستان باغ رضوان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شعرباف امروز یکشنبه _بیست‌وسوم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل عملیات احداث سه سالن تغسیل با ظرفیت ۱۲ نفر در آرامستان باغ رضوان، اظهار کرد: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان انجام شده است‌.

وی ساخت سالن انتظار و سکوی نماز و بازسازی سرویس بهداشتی مجموعه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای احیا و بهسازی این پروژه بیان کرد و افزود: در حال حاضر این محل به فضایی مناسب برای عموم تبدیل شده است.

شهردار کرمان از اجرای طرح‌های توسعه‌ای فضای سبز و بوستان در محدوده آرامستان باغ رضوان خبر داد و ادامه داد: در این مجموعه مزار شهید باقدرت از شهدای شاخص پیش از انقلاب شهر کرمان نیز بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به ساخت آرامستان جدید در حال ساخت در بزرگراه شرقی کرمان، تصریح کرد: تا تکمیل عملیات عمرانی آرامستان جدید، آرامستان باغ رضوان با حفظ شرایط زیست‌محیطی ثابت می‌ماند و تدفین در آرامستان جدید انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در آئین بهره برداری از پروژه احیا و بهسازی آرامستان باغ رضوان، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر، مدیر بازرسی شهرداری، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمان و سایر مدیران شهری حضور داشتند.

کد خبر 696181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.