اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرک «اوغلی» تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرک اوغلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا جانفشان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش سازهای ناایمن و پرخطر، طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای اوغلی توسط شهرداری منطقه شش تبریز آغاز شد.

وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه، طی عملیاتی در چند نقطه از شهرک اوغلی، توانستیم با اقدام به موقع مانع از ساخت و ساز غیر مجاز و تضییع حقوق شهر و شهروندان شویم.

شهردار منطقه ۶ تبریز در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه باعث بروز مشکلات زیادی در مدیریت شهری می‌شود، تاکید کرد: در ساخت‌وسازهای غیرمجاز، مشخصات فنی و مهندسی رعایت نمی‌شود و گاهی در معابر واقع می‌شوند، غیرمقاوم هستند و حقوق شهروندان نیز در آن رعایت نمی‌شود و از این جهت مقابله با این پدیده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: به صورت جدی اجازه هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز، از سوی افراد منفعت‌طلب و زمین‌خوار در اراضی سطح حوزه شهرداری منطقه شش تبریز داده نمی‌شود.

کد خبر 695872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آقازاده IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    شهردار مربوطه مشکل ساخت وساز فقط در شهرک اوغلی نیست لطفا به الوار هم رسیدگی کنید