اجرای رزمایش «لحظه صفر در زمان وقوع بحران» ویژه مدیران شهری

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: «رزمایش لحظه صفر» با هدف آمادگی و پاسخ مناسب مدیران شهری در زمان وقوع بحران اجرا شد، البته برای مناطق مطابق با امکان وقوع رخدادها، سناریوی‌های مختلف طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضا کیانی امروز_ شنبه، بیست‌ودوم مهرماه_ در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان اظهار کرد: همزمان با برگزاری ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان با حضور مدیران مناطق پانزده‌گانه شهری و مدیران عامل سازمان‌های ذیل شهرداری، رزمایش لحظه صفر وقوع بحران برگزار شد.

وی با اشاره به طراحی و اجرای «رزمایش لحظه صفر» با هدف آمادگی و پاسخ مناسب مدیران شهری در زمان وقوع بحران افزود: در این جلسه در قالب رزمایش لحظه صفر برای مناطق پانزده‌گانه شهری متناسب با چالش‌ها، ضعف‌ها و نقاط حادثه‌خیز هر منطقه و سازمان، سناریوی‌های مختلف طراحی شده است.

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سناریوها با بررسی دقیق امکان وقوع حوادث و رخدادها در هر منطقه طراحی شده، سپس در این جلسه درخواست می‌شود مدیر هر منطقه متناسب با مدیریت بحران خود، مراحل اقدامات را بنویسد.

وی تاکید کرد: نوشته‌ها و مجموعه اقدامات بیان شده توسط هر مدیر در زمان وقوع بحران سناریوسازی شده، در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان به صورت دقیق بررسی و تحلیل می‌شود.

کیانی گفت: برای ارتقای مهارت و توانایی مدیران شهری در زمان وقوع بحران، ۱۱ دوره آموزشی در سال جاری در نظر گرفته شده است که تاکنون دو دوره آموزشی آن برگزار و مابقی دوره‌ها در نیمه دوم سال برقرار می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان، به صورت آزمایشی سناریوی وقوع بحران منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با محوریت حسن محمد حسینی، مدیر منطقه به شکل کارگاهی و مباحثه‌ای مجموعه اقداماتی که باید در زمان بحران مدنظر انجام گیرد، برگزار شد و دیگر مدیران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند.

کد خبر 695854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.