لزوم توجه به ضعف‌های زیرساختی صنعت گردشگری در اصفهان

رئیس جامعه هتلداران اصفهان گفت: با فراهم‌سازی شرایط لازم و مناسب می‌توان از زمان‌ها و موقعیت‌هایی که گردشگران بیشتری وارد اصفهان می‌شوند، استفاده بهینه کرد.

کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضعف‌های زیرساختی صنعت گردشگری در اصفهان اظهار کرد: با فراهم‌سازی شرایط لازم و مناسب می‌توان از زمان‌ها و موقعیت‌هایی که گردشگران بیشتری وارد اصفهان می‌شوند، استفاده بهینه کرد.

وی با تأکید بر نواقص حمل‌ونقلی استان افزود: کمبود ایرلاین و خطوط هوایی برای اصفهان به کشورهای دیگر، همچنین بین اصفهان با شهرها و استان‌های دیگر کشور از چالش‌های جدی در این زمینه است که ضرورت توجه زیادی دارد، این در حالی است که زیرساخت‌های حمل‌ونقل زمینی مانند حمل‌ونقل اتوبوسی و ریلی هم فراهم نیست.

رئیس جامعه هتلداران اصفهان گفت: افراد برای جابه‌جایی از اصفهان به شهری دیگر با کمبود و حتی نبود اتوبوس روبه‌رو می‌شوند و این مشکل، در حال حاضر شدت پیدا کرده است.

بیگی اضافه کرد: به‌علاوه قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران و اصفهان-شیراز که سال‌هاست وعده آن داده شده است در صورت راه‌اندازی می‌تواند گشایش بسیار خوبی برای صنعت گردشگری استان باشد.

وی تصریح کرد: بدون تردید فراهم‌سازی شرایط لازم برای ورود گردشگران به اصفهان به‌ویژه در زمینه حمل‌ونقل از ضروریاتی است که توجه به آن بسیار جدی است.

کد خبر 695744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.