۱۰۰۰ نفر در وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استخدام می‌شوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شاخص‌های امید به زندگی، کاهش مرگ و میر کودکان و مادران باردار و همچنین کاهش بیماری‌های واگیر به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، بهرام عین اللهی امروز_ جمعه بیست و یکم مهر ماه_ که به منظور بهره برداری از چندین طرح مهم بهداشتی و درمانی به فسا عزیمت کرده بود در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در حوزه سلامت و درمان در دولت سیزدهم اقدامات مؤثر و قابل توجهی صورت گرفته است و امروز در بسیاری از شاخص‌ها از جمله امید به زندگی، کاهش مرگ و میر کودکان و مادران باردار و همچنین کاهش بیماری‌های واگیر، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طرحی به نام طرح سلامت خانواده در حال اجرا است که وضعیت سلامت اعضای هر خانواده را مورد بررسی قرار می‌گیرد بر لزوم توجه همگانی بر آن تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه یکی از مشکلات حوزه سلامت را عدم توجه به برخورداری از سبک زندگی سالم و پیشگیری و خود مراقبتی دانست و افزود: افزایش مصرف فست فود و بی تحرکی‌ها، منشأ بسیاری از بیماری‌ها است و لازم است که خانواده‌ها به این موضوع مهم توجه ویژه نمایند.

عین الهی همچنین از استخدام ۲۵ هزار نفر نیرو بر اساس آزمون در مجموعه این وزارتخانه خبر داد و در پایان این جلسه از تعدادی از خیرین سلامت و همچنین خانواده‌های شهدای سلامت تجلیل کرد.

کد خبر 695597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.