سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نابخشودنی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز بیست و یکم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: مسلمانان جهان باید از مردم مظلوم غزه در برابر این اقدام غیر انسانی رژیم کودک کش اسرائیل حمایت کنند.

وی با اشاره به حماسه نیروهای مقاومت علیه رژیم اسرائیل افزود: عملیات غرور آفرین نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بود و این حمله در تاریخ همیشه به یادگار خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان موجب وحشت این رژیم شده و به همین دلیل برای خاموش کردن این حماسه، مردم مظلوم غزه را بمباران می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا، انگلیس، فرانسه و تعداد زیادی از کشورهای دیگر به رژیم صهیونیستی در جنایت‌ها کمک می‌کنند و رژیم صهیونیستی، آب، برق و وسایل ارتباطی مردم مظلوم غزه را قطع کرده و موشک بر سر مردم خالی می‌کند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه حمایت آمریکا از رژیم کودک کش اسرائیل و حضور وزیر امور خارجه آمریکا در اسرائیل و حمایت از بمباران و نسل کشی رژیم اسرائیل چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را به جهانیان نشان می‌دهد گفت: باید جنایات رژیم منحوس اسرائیل و همدستان آن در دادگاه بین المللی پیگیری و رسیدگی شود زیرا نسل کشی خلاف تمامی قوانین بین المللی است.

وی با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی افزود: امید می‌رود کشورهای اسلامی و عربی در بازسازی غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیسم و کمک در حوزه‌های اقتصادی، دارویی، بهداشتی و بازدارندگی برای مردم مظلوم فلسطین اقدام جدی داشته باشند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه سران کشورهای اسرائیل و آمریکا باید در دادگاه‌های جنگی مورد محاکمه قرار گیرند تاکید کرد: با حضور آمریکا به شورای امنیت برای محاکمه سران این کشورها امیدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اسرائیلیان از هر جا که آمده‌اند باید بازگردند اظهار کرد: فلسطین باید به دست مردم این کشور اداره شود زیرا نسل جوان فلسطین تحمل شرارت‌ها اسرائیل را ندارد و با غیرت در صحنه ایستاده و با قدرت از کشور و حقوق خود دفاع می‌کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله کشور افغانستان گفت: در این زلزله دو هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و نیاز است، کمک‌های لازم برای مردم کشورهای افغانستان و فلسطین ارسال شود.

وی از برگزاری پیش کنگره حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی در اراک خبر داد و گفت: این کنگره در قم برگزار می‌شود و کارنامه این عالم بزرگ دینی هم بیست و هفتم مهرماه در کنگره اراک در مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف با حضور مردم، شهدا و جانبازان دستاوردهای بزرگی کسب کرده است تصریح کرد: کشتی انقلاب با ولایت فقیه به عنوان ستون فقرات اسلام در زمان غیبت صغرا و کبری این دستاوردهای را به دست آورده است.

وی اضافه کرد: دین مبین اسلام برای تمام جامعه بشریت آمده و در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی و اطلاعاتی دستورات فراوانی دارد.

کد خبر 695553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.