طوفان الاقصی همچون زلزله تن صهیونیست را لرزاند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عملیات طوفان الاقصی همچون زلزله تن رژیم صهیونیستی و حامیانش را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز - جمعه ۲۱ مهرماه - در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی و وقایع اخیر فلسطین و سرزمین‌های اشغالی نشانگر آغاز دوران عزت چشمگیر مسلمانان است و همچنین زوال توسعه‌طلبی صهیونیستی و وهابیان است.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی به مانند یک زمین‌لرزه بزرگ، تن رژیم صهیونیستی و حامیان غربی را تکان داده است.

امام جمعه تبریز با اشاره بر اینکه این پیروزی‌ها از درون خود فلسطینی‌ها در آمده است، ادامه داد: آنان مشوق و هسته اصلی مبارزان ضد توطئه‌طلبی در دنیا هستند در حالی که رژیم غاصب در قطع آب و برق و گاز مردم و حتی انسداد رسیدن غذا به مردم و غیرنظامیان دارد می‌جنگد که بدترین نوع جنایت جنگی است.

وی متذکر شد: در دنیای مدرن هیچ رژیمی را نمی‌توان سراغ گرفت که مثل رژیم صهیونیست این قدر وقیحانه دست به جنایت بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: همین رژیم صهیونیستی و غاصب از جانب رسانه و دستگاه‌های دیپلماسی توسط کشورهای مختلف حمایت می‌شوند و در دنیا همه باید بدانند که بمباران‌های وحشیانه علیه غزه و قتل عام غیرنظامیان و زنان و کودکان و ویران کردن خانه‌ها و بستن آب و برق در غزه راه‌حل پایان یافتن به بحرانی که حیات اشغال‌گری را نشانه گرفته، نیست.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در حال حاضر یک قدرت نظامی مستقل در جوار سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته است که در آینده می‌تواند تمام ارکان رژیم را به اضمحلال و نابودی بکشاند.

وی درخواست کرد: من از تمام مداحان و شاعران جوان نسبت به اشعار حماسی روز و وقایع روز بی‌تفاوت نباشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگر سخنان خود به سفر شیخ ابراهیم زکزاکی به ایران اشاره کرد و گفت: یکی از مساله‌های مهمی این این هفته سفر شیخ ابراهیم به ایران بود او پس از چند سال حصر و حبس خانگی وارد پایتخت ایران شد و این روحانی انقلابی را به حق مرد تبیین و روشنگری دانست.

وی اضافه کرد: ایشان به تنهایی در دل آفریقا الگوی جذب مردم با تبیین خود بود؛ شیخ زکزاکی بدون توسل به زور و حتی بدون برخورداری از منابع و امکانات مالی و پشتیبانی صدها هزار نفر به اسلام و تشیع جذب کرد؛ او در راه تبلیغ دین ملالت‌های زیادی را تحمل کرد و با اینکه ۶ نفر از فرزندانش را شهید کردند اما همچنان در آرمان خود مانده است.

آل‌هاشم گفت: من به نمایندگی از روحانیت آذربایجان و مردم قهرمان این خطه به این روحانی انقلابی خیر مقدم عرض کرده و درود می‌فرستم.

کد خبر 695533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.