شکست رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت حتمی است

امام جمعه کرج با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: مقاومت در لبنان و فلسطین نشان داد که ارتش رژیم صهیونیستی بی شک شکست خواهد خورد.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، جمعه_ بیست‌ویکم مهرماه_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به درگیری نظامی میان فلسطینی و اسرائیل، اظهار کرد: طوفانی که در هفته گذشته با عزت و اقتدار کشور فلسطین رقم خورد، جبهه مقاومت و جهان بشریت را شاد کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل جنایت‌کار در سالیان گذشته همواره با ظلم و استکبار خود اقدام به نسل‌کشی در فلسطین کرده است، اضافه کرد: مقاومت در لبنان و فلسطین کاری کرد تا همه به این باور برسند که ارتش رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه هیبت اسرائیل شکسته شده است، گفت: صهیونیست‌ها به دستور استعمارگران و حمایت قدرت‌های جهانی مردم فلسطین را از سرزمینشان بیرون کردند و غاصبانه برای خودشان شهرک ساختند.

وی تصریح کرد: فرقه سیاسی و خونخواری بر رژیم صهیونیستی سوار شده است؛ این عملیات دریک پیچ تاریخی جهان نقطه عطفی در مقاومت فلسطین و جریان مقاومت در جهان اسلام شده است.

حسینی همدانی با تاکید بر اینکه زوال صهیونیست نزدیک است، تصریح کرد: تاکید داریم سران رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل تصور نکنند می‌توانند با جنایات خود در غزه به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه آب، برق، غذا و دارو در غزه وجود ندارد و زنان و کودکان به شهادت می‌رسند، افزود: تقاضامندیم مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات واکنش مناسبی داشته باشند که اگر غیر از این باشد باور اینکه دست نشانده ابرقدرت‌ها هستند دور از ذهن نیست.

خطیب نماز جمعه کرج یادآور شد: مردم همواره کنار مظلومین غزه می‌مانند و این جنایات وحشیانه از حافظه بشریت و ملت‌های اسلامی پاک شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه جنایات اسرائیل نمی‌تواند مردم غزه و فلسطین را ناامید کند، اضافه کرد: فلسطین امروز خط مقدم جهان اسلام است.

کد خبر 695530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.