امام جمعه جدید کرکوند معرفی شد

امام جمعه جدید شهر کرکوند با حضور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ امروز_ جمعه، بیست‌ویکم مهرماه_ در این مراسم در مصلی نماز جمعه شهر کرکوند اظهار کرد: تعیین یک امام جمعه در هر منطقه و شهرستان بر اساس مقررات و تشخیص صلاحیت‌های علمی و توانمندی طی مراحل متعدد و مختلف اتفاق می‌افتد.

در این آئین که با حضور مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان و شماری از مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن معرفی حجت‌الاسلام صانعی به عنوان امام جمعه جدید شهر کرکوند از زحمات حجت‌الاسلام قربانی امام جمعه سابق این شهر، قدردانی شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان همچنین پیش از مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر به همراه حجت‌الاسلام قربانی امام جمعه سابق و حجت الاسلام صانعی امام جمعه جدید شهر کرکوند، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) و اعضای ستاد نماز جمعه شهر، با حضور در منزل خانواده معظم شهید غلامرضا بهرامی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم نژادپرست و کودک کش اسرائیل در شهر کرکوند نیز بلافاصله بعد از اقامه نماز جمعه از آستان مقدس امامزاده حلیمه خاتون (س) و از جوار گلزار شهدای شهر به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

کد خبر 695527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.