آغاز تعریض بخشی از خیابان شهید آیت‌الله دستغیب کرمان

مدیر بازرسی شهرداری کرمان در دیدار با اهالی و ساکنین محله شهید دستغیب، از آغاز تعریض بخشی از خیابان شهید آیت‌الله دستغیب خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، مرتضی هوش‌هویدا در ادامه دیدارهای خود با ساکنان محله‌های مختلف شهر در دیدار با جمعی از ساکنان محله شهید آیت‌الله دستغیب، اظهار کرد: به دستور استاندار و تأکید شهردار کرمان و با درخواست اهالی محله، مقرر شد این پروژه همزمان با میلاد با سعادت پیامبر (ص) آغاز شود.

وی از مذاکرات لازم با اداره‌کل آموزش و پرورش برای عقب‌نشینی مدرسه حکمت خبر داد و خواستار همراهی مردم با شهرداری در اجرای این پروژه شد و افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان نیز برای عقب‌نشینی کتابخانه قول مساعد داده است.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان با بیان اینکه صورت‌جلسه تعریض با همکاری هیئت امنای تکیه امام حسن‌عسکری علیه‌السلام (پاچنار) نوشته شده و مصوبات آن به‌زودی اجرا می‌شود، از پایان کار لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های این محله تا شروع فصل زمستان توسط شهرداری منطقه چهار خبر داد.

وی که با همراهی نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی و معاون خدمات‌شهری شهرداری منطقه چهار کرمان در این منطقه حضور یافته بود، در خصوص امنیت پارک شهدای گمنام، از پیگیری و انجام مکاتبه با فراجا در این خصوص خبر داد و یادآور شد: برای بازسازی سرویس‌های بهداشتی پارک نیز پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 695494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.