شکست اخیر رژیم صهیونیستی در حوزه‌های نظامی و اطلاعاتی غیرقابل جبران است

امام جمعه ارومیه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و موفقیت اخیر رزمندگان حماس گفت: حمله رزمندگان غزه به رژیم صهیونیستی شکستی برای این رژیم است که نمی‌تواند به این زودی آن را جبران کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌سید مهدی قریشی امروز _جمعه بیست‌ویکم مهرماه_ در خطبه‌های آئین عبادی‌سیاسی نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: انسان اگر خداوند را حمد کند نعمات خداوندی شامل حالش می‌شود و حضرت علی (ع) می‌فرمایند خداوند حمد را قرار داده تا رحمت و نعمتش را بر بندگانش افزون‌تر کند.

وی افزود: طبق فرمایشات امیرالمومنین (ع) جهان همانگونه که برای گذشتگان سپری شده و گذشته، برای ما و آیندگان نیز به همین طریق سپری خواهد شد و زمان به عقب برنمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آن انسانی که به دیگران مشغول و خود را فراموش کند شیاطین در طغیان و بدبختی این فرد یاری‌اش می‌کنند و با اعمال بد آن شخص را زینت خواهند کرد.

قریشی با بیان اینکه تقوا سپر محکمی است که انسان را از بدبختی حفظ می‌کند، تصریح کرد: بهشت بر کسانی واجب است که در خصوص اعمال نیک بر دیگران سبقت و پیشی بگیرند.

وی ادامه داد: با خیانت و فسق و فجور، انسان‌ها نمی‌توانند خود را حفظ کنند و انجام گناه انسان را به سمت بدبختی سوق می‌دهد، در حالی که خداوند مسیر حق را به ما نشان داده است.

قریشی اظهار کرد: از خداوند برای تمامی جانبازان جنگ تحمیلی سلامتی و صبر آرزومندیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و موفقیت اخیر رزمندگان حماس عنوان کرد: حمله رزمندگان غزه به رژیم صهیونیستی شکستی برای این رژیم است که نمی‌تواند به این زودی آن را جبران کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: رژیم غاصب و ددمنش صهیونیستی تمام تبلیغاتش بر این مبنا بود که هیچ گروه و یا کشوری نمی‌تواند آن را شکست دهد اما در حوادث اخیر در حوزه اطلاعاتی و نظامی ضربه‌ای سخت خورد.

وی با بیان اینکه این رژیم همیشه کشورهای دیگر را تهدید می‌کرد، افزود: تعداد کشته‌شدگان، مجروحان و اسرای اسرائیلی خارج از تصور است و با این اتفاقات تمامی نقشه‌های اسرائیل برای عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان برملا و نقش بر آب شد.

قریشی گفت: وضعیت حاضر حاصل بیش از ۷۰ سال جنایت و قتل عام فلسطینیان اعم از کودک، زن و سالمندان است و این کیفر اعمال خودشان بوده و سنت خداوندی است.

وی ادامه داد: وظیفه ملی، شرعی و دینی ما حمایت از فلسطین را یادآوری می‌کند و پیامبر (ص) می‌فرمایند هرکس شب بخوابد و به فکر مسلمانان نباشد مسلمان نیست و اگر مسلمانی برادر دینی خود را برای امداد فراخواند و نروند مسلمان نیستند.

قریشی یادآور شد: با حوادث اخیر معلوم شد که تا چه اندازه قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است و به زودی نابود خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن روز استاندارد خاطرنشان کرد: اگر بنا بر تأکید مقام معظم رهبری به مساله تولید توجه کنیم و تولیداتمان با مشابه خارجی رقابت کند باید تولیدکنندگان استانداردهای لازم را رعایت و مسئولان استاندارد نیز در این خصوص نظارت جدی داشته باشند.

قریشی تصریح کرد: تولیدکنندگانی که از کیفیت محصولات زده و یا مقدارش را کم می‌کنند به ظاهر سود می‌کنند اما متضرر واقعی هستند.

وی با اشاره به بیست‌وششم مهرماه روز تربیت بدنی نیز گفت: در دین اسلام بر تحرک و قدرت بدنی، نشاط، شادابی و سلامتی افراد تأکید شده و یکی از اولویت‌دارترین مسائل است.

قریشی افزود: اهمیت به ورزش‌های عمومی و همگانی باید از سوی ادارات متولی پیگیری شده و شرایط به گونه‌ای باشد که همه افراد روزانه برای چندین دقیقه ورزش و تحرک بدنی داشته باشند.

کد خبر 695488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.