۶۰ مصوبه در راستای توسعه و آبادانی شهرستان، ماحصل سفر استاندار اصفهان به ورزنه

استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرستان برگزار شد، مصوبات مورد رصد و بررسی قرار گرفت، در نهایت در این سفر ۶۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پایان نشست شورای اداری استان و شهرستان ورزنه، اظهار کرد: در امتداد سفرهای شهرستانی که شورای اداری استان برنامه‌ریزی می‌کند، به اتفاق مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۶ صبح امروز بیستم مهرماه در شهرستان ورزنه حضور یافتیم.

وی ادامه داد: با بازدیدهای مختلفی که از پروژه‌های شهرستان انجام شد از نزدیک کار و فعالیت مجاهدانه‌ای که در شهرستان انجام می‌شود را مورد رصد قرار دادیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف در حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و … در شهرستان ورزنه در حال انجام است تا شاهد توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی گفت: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با حضور در شهرستان ورزنه با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ورزنه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از هفته‌های گذشته نیز در استانداری جلساتی برای آماده‌سازی مصوباتی که در این سفر مورد نیاز بود، برگزار شد، در این سفر توفیق داشتیم با بیش از ۷۰ نفر از مردم شهرستان ورزنه دیدار و گفت‌وگو کنیم، همچنین با همراهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و مؤثرین شهرستان نیز دیدار و گفت‌وگویی چند ساعته داشتیم.

وی گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرستان برگزار شد، مصوبات مورد رصد و بررسی قرار گرفت، در نهایت در این سفر ۶۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رود حسب زمانبندی مشخصی که در شورای اداری استان شده است، مصوبات در زمان معقول و تعیین شده اجرایی شوند تا در سفر آینده به شهرستان ورزنه گزارش کاری از اقدامات انجام شده به مردم خوب شهرستان ورزنه ارائه کنیم.

کد خبر 695428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.