رفع چالش‌های البرز با همدلی و اتحاد رقم می‌خورد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: استان البرز برای شکوفایی، توسعه و آبادانی علاوه بر کار شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی دقیق به همدلی و اتحاد نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی عبداللهی، شامگاه چهارشنبه نوزدهم_ مهرماه در جلسه شبکه‌های تشکل‌های صنفی کارگری که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه قشر بزرگی از جامعه را کارگران شریف، صادق، نیکوکار، اخلاق مدار و تلاشگر تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و سپس جبهه‌های مختلف دفاع مقدس مرهون ایثارگری‌ها، بیداری و مبارزات جامعه کارگری است.

وی ادامه داد: همچنین سازندگی و شکوفایی صنعت و تولید و به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصاد کشور با دستان توانمند کارگران تداوم و استمرار یافت.

استاندار البرز گفت: کارگروهی برای شناسایی مشکلات و موانع تشکل‌های صنفی کارگری در استان تشکیل شود تا برای رسیدگی به موارد احصا شده، اقدام شود.

وی افزود: استان البرز برای شکوفایی، توسعه و آبادانی علاوه بر کار شبانه روزی و برنامه‌ریزی دقیق به همدلی و اتحاد نیاز دارد.

عبداللهی اضافه کرد: اکنون استان البرز با آرامش و امنیت به سمت پیشرفت و تعالی در حال حرکت است و باید بیش از گذشته این موضوع را مد نظر قرار دهیم و کم و کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به دغدغه‌های مردم در تأمین مسکن، افزود: باید بخش خصوصی در این رابطه ورود جدی تری داشته باشد، نوسازی بافت‌های فرسوده، رفع موانع تعاونی‌ها و هم افزایی در جهت تحقق اهداف نهضت ملی مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار البرز گفت: در حوزه اشتغال نیز تمامی شهرک‌های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و باید با فرهنگ سازی و مهارت آموزی، دستیابی به اشتغال را تسریع کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمنان باید با حضوری پرشور همچنان پشتیبانی خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا نشان دهیم.

استاندار البرز گفت: مبنای برگزاری انتخابات در استان البرز نیز طبق چهار فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت خواهد بود.

کد خبر 695125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.