تقویت مشارکت‌های محلی محور نشست روحانیون شورای شهر مراکز استان‌ها

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: به طور قطع مسئولان و دست‌اندرکاران تمام بخش‌های مدیریت شهری باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده و بهره‌مندی از مسائل نظری و عملی کوشا باشند و در مسیر حل مسائل شهری و رشد و تعالی روحیه خدمت به شهروندان قدم بردارند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه _ در دومین نشست هم‌اندیشی روحانیون عضو شوراهای شهر مراکز استان‌های کشور، اظهار کرد: دومین نشست هم‌اندیشی روحانیون شورای شهر مراکز استان‌های کشور با محوریت موضوعی تبادل افکار و اقدامات موفق اعضا پیرامون مدیریت شهری، آموزش‌های شهروندی و آسیب‌شناسی موضوعی جهت هم‌اندیشی و هم‌افزایی در خدمات‌رسانی به مردم برگزار شد.

وی افزود: به‌طور قطع مسئولان و دست‌اندرکاران تمام بخش‌های مدیریت شهری باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده و بهره‌مندی از مسائل نظری و عملی در این عرصه کوشا بوده و در مسیر حل مسائل شهری و رشد و تعالی روحیه خدمت به شهروندان قدم بردارند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تقویت مشارکت‌ها، تقویت فعالیت‌های محله‌محوری با تاکید بر نقش مساجد و معتمدین محلی، تاکید بر تقویت نهاد خانواده، ارتقای هویت دینی، ایرانی اسلامی در ارکان کالبدی شهری، برنامه‌ریزی به منظور تقلیل آسیب‌ها، به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق اعضا و تقویت فعالیت نظام‌مند روحانیون عضو شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در حوزه جهاد تبیین از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح در این نشست بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همدلی و هم‌پیمانی اعضا در نشست آتی با هم‌اندیشی و همفکری بیشتر به نتایج و دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایمنا، برقراری ارتباط مستمر بین روحانیون شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و مبادله اطلاعات و یافته‌ها و بررسی مسائل مشترک و بسترسازی برای اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده و پیگیری آن‌ها از طریق مراجع ذی‌ربط و در نهایت تحقق هر چه بهتر مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور به خصوص در زمینه‌های دینی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین موارد مورد توجه در این جلسه هم‌اندیشی بود.

کد خبر 695090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.