مهم‌ترین اولویت کمیته امداد زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی مددجویان است

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد با هدف ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی آنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابوالفضل پرینچی امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه_ در همایش مهارت‌آموزی ویژه دانش‌آموزان که در محل سالن همایش‌های موزه خودروهای تاریخی ایران برگزار شد، با بیان اینکه توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد است، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد باهدف ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی آنان است.

وی با اشاره به اینکه با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد و ورود آن‌ها به فضای کسب و کار و تلاش برای درآمدزایی و استقلال معیشتی، اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان محقق می‌شود، افزود: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آن‌ها را هموار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی انجام شده برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: تسهیلات اشتغال از طریق پرداخت وام، طرح کاریابی و با همکاری شرکت‌ها و مؤسسات به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تقویت انگیزه و هدف‌گذاری توسط جامعه هدف، ادامه داد: در این مسیر کمیته امداد نیز همراه مددجویان تحت حمایت برای توانمندی و خوداتکایی است.

کد خبر 695072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.