بازارچه محلی در محدوده خیابان نماز ایجاد می‌شود

مدیر بازرسی شهرداری کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در فرآیند آبادسازی شهر، گفت: به درخواست اهالی، در زمین مجاوز مسجد بقیه الله(عج) بازارچه محلی احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، مرتضی هوش‌هویدا در دیدار و گفت‌وگو با ساکنان محدوده خیابان نماز در مسجد بقیه‌الله (عج) در پاسخ به مطالبات اهالی این منطقه، اظهار کرد: برأی رفع تعطیلی خانه فرهنگ نماز پیگیری می‌کنیم.

وی پیرامون تعیین تکلیف وضعیت زمین بلااستفاده مجاور مسجد، از راه‌اندازی بازارچه محلی در این محدوده خبر داد و افزود: پیگیری و رسیدگی به موضوع زمین‌های بلاتکلیف و لچکی‌ها موجود در شهرک به املاک منطقه یک شهری ارجاع می‌شود.

در این جلسه هم‌چنین درخصوص رفع خطر از کانال روباز آب واقع در انتهای خیابان جهاد سخن به میان آمد و مدیر بازرسی شهرداری کرمان رسیدگی به آن را به شهرداری منطقه دو کرمان ارجاع داد و از ساکنان محله شهرک شهید بهشتی خواست برای ایجاد فضای سبز، زیباسازی محله و موزائیک خیابان نماز با شهرداری همکاری کنند.

وی تنها راه ساختن و داشتن یک شهر آباد و زیبا را مشارکت مردم در فرآیند آبادسازی آن شهر دانست و تصریح کرد: اهالی محله پیشنهادات خود را برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی سال ۱۴۰۳ به شهرداری ارائه دهند تا در صورت تصویب در شورای محترم، این پروژه‌ها با نظر مردم اجرا شوند.

به گزارش ایمنا، این دیدار با همراهی معاونان شهردار منطقه یک و مدیر بازرسی منطقه و جمعی از ساکنان و اهالی محدوده خیابان نماز برگزار شد.

کد خبر 695048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.