شاهد توسعه علمی در تولید فولاد سبز هستیم

رئیس دانشگاه سمنان گفت: امروز شاهد توسعه علمی در تولید فولاد سبز هستیم و فولاد مبارکه اصفهان در این زمینه با برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری ورود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیف‌الله سعدالدین امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در همایش سرمایه‌گذاری «فولادی شو» اظهار کرد: نقش فولاد در صنعت جهان بر همه آشکار است، ضمن اینکه توسعه این صنعت موجب توسعه اقتصادی، سیاسی، افکار و ایده‌ها در یک کشور می‌شود.

وی افزود: تولید فولاد سبز و سازگار با محیط زیست، یکی از اهداف پیش‌رویِ این صنعت است.

رئیس دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: در گذشته نقش‌آفرینی ایده‌پردازان در بخش صنعت و بخش خصوصی در راستای توسعه علمی کم‌رنگ بود، اما امروز شاهد توسعه علمی در تولید محصولات هستیم و فولاد مبارکه اصفهان در این زمینه با برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری ورود پیدا کرده است.

سعدالدین اضافه کرد: تولید دانش‌بنیان این محصول راهبردی جزو خواسته‌های مقام معظم رهبری است و امیدواریم با تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان به آن دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌ها باید در راستای تحقق اهداف شعار سال باشد، افزود: رشد و توسعه دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه معین و مادر استان بعد از انقلاب رخ داده است و این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه تأثیرگذار در اقتصاد و اشتغال شناخته می‌شود.

به گزارش ایمنا، همایش سرمایه‌گذاری «فولادی شو» با حضور مسئولان استان سمنان، مدیران گروه فولاد مبارکه اصفهان، دانشگاهیان، صنعتگران و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به میزبانی دانشگاه سمنان در حال برگزاری است.

کد خبر 694914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.