طوفان الاقصی همان وعده الهی پیروزی مستضعفان و نابودی ظالمان است

عضو شورای شهر یاسوج گفت: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی توسط مجاهدان فلسطینی وعده پیروزی مستضعفان بر ظالمان است.

عطاالله دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی حرکتی بی‌نظیر از طرف مجاهدان فلسطینی بر علیه رژیم اشغالگر قدس بوده و این پیروزی همان وعده خداوند متعال در قرآن مبنی بر پیروزی مستضعفان است.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام راحل در راستای نابودی اسرائیل، افزود: امام راحل فرمودند؛ اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب می‌ریختند اسرائیل را آب می‌برد و با بررسی آیات قرآن، پیش‌بینی‌های امام و رهبری وحدت و انسجام امت اسلام و همچنین ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر مستکبران سبب پیروزی نهایی در برابر غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

عضو شورای شهر یاسوج، گفت: حرکت گروه‌های مقاومت فلسطینی و جوانان برای مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی به معنای تحقق عملی وعده‌های خدا در برابر مستکبران و شکست آنها است.

وی تصریح کرد: رزمندگان و جوانان فلسطینی برای پاسخ به جنایات مختلف رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکست‌های مهمی به جنایتکاران وارد آوردند به گونه‌ای که این پیروزی‌ها سبب امید و خوشحالی همه آزادی‌خواهان شده‌است.

دانشی با بیان اینکه اگر مسلمان متحد شوند نابودی رژیم اشغالگر قدس اتفاق می‌افتد، گفت: امروز دیگر پاسخ جنایات رژیم اشغالگر بی‌پاسخ نمی‌ماند و آنها باید منتظر اقدامات کوبنده گروه‌های مقاومت باشند.

وی خاطرنشان کرد: در پی حملات و جنایات گسترده اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی و فلسطینی گروهای مبارز سرزمین فلسطین در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند و این ایستادگی نه تنها در برابر رژیم صهیونیستی است، بلکه مبارزه با تسلیحات و حمایت کشورهای مختلف است به نحوی که فلسطینی‌ها در این مبارزات سبب زمین‌گیر شدن صهیونسیت‌ها شدند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، به اتحاد دیگر کشورها برای حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت و افزود: دولت آمریکا و انگلیس برای حمایت از اسرائیل متحد هستند اما طبق آیات قرآن که حق آمدنی است و باطل نابود شدنی است، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

وی گفت: امروز امت اسلام و همه ما در همه عرصه‌ها و به طرق مختلف باید از فلسطین و آرمان‌های این کشور مظلوم حمایت کنیم.

کد خبر 694463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.