تعاملات شهرداری قم با دانشگاه‌های استان تقویت می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی مجموعه شهرداری برای تقویت ارتباطات و افزایش تعاملات با اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کلانترزاده هم‌زمان با «روز قم» در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه قم اظهار کرد: ارتباط با جامعه دانشگاهی در شهرداری قم به‌عنوان یکی از طیف‌های نخبگانی شهروندی همواره مورد تاکید بوده است و بخش‌های مختلف شهرداری در این زمینه تعاملاتی داشته‌اند.

وی با اشاره به درخواست بعضی تشکل‌ها برای حضور مسئولان شهری در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی افزود: ایجاد زمینه برگزاری این جلسات باید بر اساس چارچوب مشخص، قانون‌مند و احترام متقابل باشد و در صورت وجود این اصول می‌توان برای آن برنامه داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم استفاده از نظرات و خواسته‌های دانشجویان در امور شهری را از جوانبی دانست که می‌تواند راهگشای بسیاری از امور شهری باشد و خاطرنشان کرد: گستردگی و تنوع کار شهرداری و مشکلات اقدامات اجرایی باید برای دانشجویان به‌درستی تبیین شود تا بدانند در مدیریت شهری چه می‌گذرد و بر اساس آن طرح و نظرات خود را ارائه دهند.

کلانترزاده پرهیز از سیاسی‌کاری در امور شهری را خواستار شد و اضافه کرد: نقد سازنده و انتقاد آگاهانه در مسیر صحیح و به دور از حواشی می‌تواند موجب پیشرفت و تعالی شود.

وی با اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعاملات اجتماعی با جامعه دانشگاهی به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی گفت: در صورت توافق بر اصولی که مبنای قانونی و بر اساس کرامت و احترام باشد، این امور در شهرداری قم رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 694424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.