عملیات غرورآفرین «طوفان‌الاقصی» تلنگری به کشورهای سلطه‌گر بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه‌گر بود و تمام دنیا به‌زودی شاهد خواهند بود که چگونه ضربه نهایی بر پیکر نیمه‌جان اسرائیل غاصب فرود خواهد آمد و ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خشکیده خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان‌الاقصی» اظهار کرد: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه‌جانبه خواهد بود.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف‌آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که بحمدالله با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده است و به‌زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و به‌زودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کند و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک شود.

وی با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان گفت: این عملیات غرورآفرین تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه‌گر بود.

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه است و تمام دنیا به‌زودی شاهد خواهند بود که چگونه ضربه نهایی بر پیکر نیمه‌جان اسرائیل غاصب فرود خواهد آمد و ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خشکیده خواهد شد.

کد خبر 694362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.