۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
خوزستان بازهم شرجی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع شرجی در بخش‌های جنوبی، مرکزی و شرقی استان، گفت: در شبانه‌روز گذشته، امیدیه با دمای ۴۲.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و ایذه با دمای ۱۴.۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان گزارش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه به دمای ۴۲.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و ایذه با دمای ۱۴.۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر استان گزارش شدند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته حداقل دمای اهواز به ۲۵.۲ درجه سانتیگراد و حداکثر آن به ۴۱.۴ درجه سانتیگراد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواخر وقت فردا تا اواخر هفته جاری با جنوبی شدن جریانات جوی شاهد افزایش رطوبت و بعضاً وقوع شرجی یا مه رقیق در بخش‌های جنوبی، شرقی و مرکزی استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این ایام به‌خصوص طی روز سه‌شنبه تا اواخر روز پنجشنبه به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری، رشد ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

سبزه‌زاری تاکید کرد: تا اواخر هفته تغییرات دمایی محسوسی مشاهده نمی‌شود، در این ایام نوسانات دمایی مورد انتظار است و طی امروز و فردا ساعاتی از بعدازظهر وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 694354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.