تارتار و ملوان باهم به‌سوی بالای جدول لیگ برتر/ حال انزلی‌چی‌ها خیلی‌خوب است

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با هدایت مهدی تارتار از چهار بازی آخر خود در لیگ برتر ۱۰ امتیاز کسب کرده و با سه پیروزی متوالی در جمع شش تیم بالانشین لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران در ادامه رقابت‌های هفته هفتم فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز _یک‌شنبه شانزدهم مهرماه_ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران شهرستان بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب با گل دقایقی انزلی‌چی‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تارتار تمام شد.

در دقیقه ۳+۹۰ بود که روی ارسال ابوذر صفرزاده از نقطه کرنر، میلاد باقری مدافع پیش‌تاخته انزلی‌چی‌ها با پرشی بلند موفق به گلزنی شد تا با درخشش این مدافع باتجربه، گل پیروزی‌بخش به سود ملوان در مسابقه امشب به‌ثبت برسد و همچنین موفق شد در دربی شمال در نقش یک ستاره بدرخشد و تیم خود را به سه‌امتیاز ارزشمند مصاف با نساجی مازندران برساند.

ملوان در این فصل با هدایت مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی گرفته و از چهار بازی آخر خود ۱۰ امتیاز کسب کرده تا در بین شش تیم اول جدول قرار بگیرد و فاصله‌اش با صدر جدول فقط سه‌امتیاز باشد. شاگردان مهدی تارتار در شرایطی امروز شاگردان مهدی رحمتی را مغلوب کردند که توانستند سومین برد متوالی‌شان در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر را در خانه و مقابل هواداران مرد و زن جشن بگیرد.

انزلی‌چی‌ها که فصل بیست‌وسوم لیگ برتر را با دو شکست پیاپی در برابر ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران آغاز کردند در چهار بازی بعدی خود، به‌ترتیب فولاد خوزستان، پیکان تهران و نساجی مازندران را شکست دادند و در برابر گل‌گهر سیرجان هم متوقف شدند تا روند کاملاً روبه‌رشد و فوق‌العاده‌ای داشته باشند. ملوان بندرانزلی در شش بازی خود در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر ۹ بار موفق به گلزنی شده و از این حیث آمار بهتری را نسبت به سرخابی‌های پایتخت تا پایان این هفته از بازی‌ها دارد.

کد خبر 694192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.