خیران درس گذشت و انفاق به جامعه می‌دهند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: اقدامات نیکوکارانه خیران با توجه به گذشت، ایثار و انفاقی که برای کمک و خدمت به همنوع خود انجام می‌دهند باید درسی برای همه مردم جامعه به ویژه مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی عصر امروز_ یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در مراسم افتتاح مجتمع درمانی-توانبخشی خیرساز گنبدی، اظهار کرد: اگر عالمان به دنبال حقایق بوده و به آن عمل کنند، افرادی که نمی‌دانند به دنبال دانش رفته و بیاموزند، ثروتمندان به ثروت خود بخل نورزند و فقرا به خاطر فقر خود دین خود را به دنیا نفروشند، قطعاً دین در جامعه مستقر و استوار خواهد بود.
وی خاطرنشان‌کرد: خداوند در آیات و روایات مختلف تاکید دارد که انسان به سبب دارایی‌ها و اموال خود مورد آزمایش خداوند قرار می‌گیرد و چقدر خوب است که انسان با این دارایی، به همنوعان خود فخر نفروشد و بخشی از آن را در راه خدا انفاق و بخشش کند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: گذشت، ایثار، انفاق و کمک به همنوع توسط نیکوکارانه برای همه مردم جامعه به ویژه مسئولان درسی باشد تا در مسیر خدمت از آن الگوبرداری کنند.
وی گفت: از خودگذشتگی نیروهای هلال احمر و کمک آن‌ ها در زمان حوادث‌های مختلف به همنوع خود، به نوعی ایثار و اقدام نیکوکارانه است که با هیچ چیز قابل مقایسه و ارزش‌گذاری نیست.
کد خبر 694157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.