امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مشترک شهرداری و استانداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی همکاری مشترک با استانداری و شهرداری‌های استان قم خبر داد.

مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور انتقال مهارت‌ها و افزایش بهره‌وری کارکنان و در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های مشترک آموزشی با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم و سایر شهرداری‌های استان قم منعقد شد.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه شامل احصای نیازهای پژوهشی و آموزشی شهرداری‌ها و حوزه‌های تابعه استانداری، ارتقا سطح مهارت و دانش تخصصی از طریق برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی، ایجاد بستر جامع به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی شهرداری قم در ابعاد مختلف است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با ذکر این نکته که دوره‌های آموزشی شهرداری قم طی نیازسنجی و برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌صورت مرتب و مستمر در حوزه‌های مختلف تخصصی در حال برگزاری است، ابراز کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداری قم در این زمینه و با توجه به تفاهم صورت پذیرفته، مقرر شد از این به بعد کارکنان سایر شهرداری‌های استان در کلاس‌های آموزشی شهرداری قم شرکت کنند.

محمدرضاخانی گفت: این تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی در چارچوب تقویم نظام آموزش کارکنان شهرداری‌ها صورت پذیرفته که بیانگر اهتمام مدیران استانی و شهری برای افزایش توانمندی و شایستگی‌های کارکنان فعال در عرصه مدیریت شهری در سطح استان است.

وی در پایان از آمادگی شهرداری قم برای ارائه مشاوره‌های فنی و کارشناسی به سایر شهرداری‌ها خبر داد.

کد خبر 694114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.