ثبت بیش از ۵۶ درصد از اراضی کشاورزی اصفهان در قالب طرح کاداستر

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از ثبت بیش از ۵۶ درصد از اراضی کشاورزی استان در قالب طرح کاداستر خبر داد و گفت: سال گذشته آمار ثبت اراضی کشاورزی در استان اصفهان ۱۷ درصد بود.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان اصفهان از ثبت بیش از ۵۶ درصد از اراضی کشاورزی استان در قالب طرح کاداستر خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته آمار ثبت اراضی کشاورزی در استان اصفهان ۱۷ درصد بود که با تلاش مسئولان و همکاری مالکان زمین‌های کشاورزی، این آمار در سال جاری به ۵۶ درصد رسیده است، اما همچنان با آمار مطلوب فاصله وجود دارد.

وی افزود: همه مسئولان و نهادهای ذی‌ربط باید بر رفع موانع و تسهیل روند اجرایی شدن قانون حدنگار، متمرکز شوند چراکه این پیشرفت چشم‌گیر در زمینه ثبت اراضی کشاورزی استان نشان می‌دهد که در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و با مدیریت و کار جهادی می‌توان با قدرت بیشتر به اجرای طرح ادامه داد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اجرای دقیق و به‌موقع قانون ساماندهی حریم و بستر رودخانه‌ها توسط سازمان آب منطقه‌ای تصریح کرد: اگر در اجرای قانون ساماندهی حریم و بستر رودخانه‌ها، سازمان آب منطقه‌ای با سرعت و دقت مستمر عمل نماید از تحمیل شدن هزینه‌ها و خسارت‌های بسیاری بر دولت و مردم پیشگیری خواهد شد.

در این نشست، رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری استان اصفهان، دستوراتی نیز به منظور پیگیری مسائل و مشکلات پیش‌آمده در حوزه‌های فعالیت تعاونی‌های مسکن، شرکت شهرک‌های صنعتی، نوسازی بافت‌های فرسوده و آتش‌سوزی در مراتع استان صادر کرد

کد خبر 694063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.