پایه‌های خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی در حال ریزش است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رژیم صهیونیستی برای خود جزیره ثبات ایجاد کرده بود، اما پایه‌های خانه عنکبوتی آن‌ها که بر مبنای خیانت، جنایت و کشتار استوار بود، در حال ریزش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر نبی سهرابی، امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان که در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس قله و دامنه آن محور مقاومت است که هم اکنون در فلسطین اشغالی فعالیت خود را انجام می‌دهد و ما پیروزی‌های حماس را در برابر صهیونیست‌های جنایتکار شاهد هستیم.

وی افزود: ۷۵ سال از روی کارآمدن رژیم فاسد اسرائیل می‌گذرد، اما در ۲۴ ساعت اخیر با کاری که صورت گرفته، وضعیت بقای رژیم صهیونیستی دیگر به شکل قبل نخواهد بود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای خود جزیره ثبات ایجاد کرده بود اما پایه‌های خانه عنکبوتی آنها که بر مبنای خیانت، جنایت و کشتار استوار بود در حال ریزش است.

امیر سهرابی تاکید کرد: استان کردستان یکی از استان‌های درگیر در دوران جنگ تحمیلی بود که مردم آن با گوشت و پوست و خون سختی‌های جنگ را احساس کردند.

وی به همراهی مردم استان کردستان با رزمندگان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: همراهی مردم استان کردستان در پشت جبهه‌های جنگ و فراهم کردن امکانات برای رزمندگان ستودنی است که این مسائل باید بازگو شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: مردم کردستان علیرغم تهدیدات گروهک‌های درمانده، گوش به این تهدیدات نمی‌دادند و همواره مواظب نیروهای ما بودند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: از مهمترین نتایج دفاع مقدس بازدارندگی آن و ایجاد روحیه فرهنگ ایثار و شهادت است که هیچ کشوری اکنون نمی‌تواند به خاک کشور ما تجاوز کند.

امیر سهرابی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ موزه دفاع مقدس در کشور ساخته شده است، گفت: موزه دفاع مقدس استان کردستان نیز باید هرچه زودتر ساخته شود چون از طریق موزه می‌توان ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان کشور منتقل کرد.

کد خبر 694059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.