اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مراکز درمانی تبریز

شهردار تبریز از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی دو مرکز درمانی کلان‌شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در بازدید از مرکز درمانی رازی، متوجه تنگناهای جدی در خصوص بحث ساختمانی و مسائلی در این مرکز شدیم.

وی افزود: شهرداری تبریز سال گذشته اقداماتی در مجموعه درمانی باباباغی انجام داده و خیرین نیز باید در این خصوص نقش ایفا کنند، چرا که یک هزار نفر ساکن در این مجموعه نیازمند توجه هر چه بیشتر هستند.

شهردار تبریز از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال جهت بهسازی این مجموعه طی سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با تصویب مساعدت مالی پنج میلیارد تومانی به این دو مرکز در جلسه امروز، شهرداری تبریز با مجموع ۱۵ میلیارد تومان اقدامات مختلف خود در خصوص تجهیز و نوسازی این مراکز درمانی را تداوم می‌بخشد.

هوشیار ادامه داد: وضعیت باباباغی با تخصیص این اعتبار بهبود پیدا کرده است و با مساعدت شورای اسلامی شهر و تخصیص بودجه، وضعیت مرکز درمانی رازی نیز بهبود پیدا می‌کند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند.

کد خبر 694031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.