عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ مهرماه

در این بسته خبری از کرج برای پایتخت کتاب ایران آماده است تا اجرای ۱۱ طرح سرمایه‌گذاری در شیروان خراسان شمالی و هزینه ۴۵۰ میلیارد ریالی برای تقویت آتش‌نشانی بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی تهران یک دولت خودمختار است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد مدیریت نمایشگاه بین المللی گفت: این نمایشگاه یک دولت خودمختار است و هیچکس پاسخگوی آن نیست.

طرح سرمایه گذاری شیروان خراسان شمالی در حال اجرا است

عین الله احمدی، شهردار شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: ۱۱ طرح سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال این شهرستان در حال اجرا است.

۴۵۰ میلیارد ریال برای تقویت آتش‌نشانی بیرجند هزینه شد

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: با کمک‌های دولت و شهرداری در ۲ سال گذشته ۴۵۰ میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان و خرید تجهیزات آتش نشانی بیرجند هزینه شده که افزایش توان نیروهای آتش نشان در عملیات‌های امدادی را به همراه داشته است.

کرج برای پایتختی کتاب ایران آماده است

امیر اشتری، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد: این کلانشهر با تأمین زیر ساخت‌های فرهنگی شهری برای تبدیل به پایتخت کتاب ایران آماده است.

دادن اختیارات مناسب به شهردار اهواز، نافی نظارت بر عملکرد وی نیست

حجت‌الله زارع‌زاده عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: طرح کاهش اختیارات شهردار، یک طرح غیر کارشناسی و با بن مایه سو ظن است که صرفاً بر اساس نظر چند عضو شورا مطرح شده است.

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تبریز

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی باید هرچه سریع‌تر پروژه‌های آسفالت ریزی و خدمات محله‌ای اجرا شود.

شهرداری اردبیل با مدیریت جهادی پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند

سلامت صفری، سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: شهردار اردبیل با مدیریت جهادی نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رفع مشکلات شهری با زمان‌بندی لازم اقدام کند.

برگزاری ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت روز قم

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود تاریخی حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم، ۲۴ عنوان رویداد و فعالیت گوناگون توسط شهرداری قم برنامه‌ریزی شده است.

روشنایی محور خیابان طبیعت گرگان تأمین شد

مقداد صادقیان، معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از برقراری و تأمین روشنایی محور خیابان طبیعت خبر داد و گفت: با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهرداری گرگان و شرکت توزیع نیروی برق، روشنایی محور کوی طبیعت تأمین شد.

کد خبر 694020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.