تجلیل از ۳۹ راننده و موتورسوار قانونمند، بانوان فرهنگ‌یار و مسئولان مرتبط با بخش ترافیک

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: امسال ۳۹ نفر راننده قانونمند، مسئولان دستگاه‌های مرتبط با بخش ترافیک و تسهیل عبور و مرور، بانوان فرهنگیار و موتورسواران قانومند تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ اصغر زارع امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار کرد: تلاش نیروهای سفیدپوش راهور که در راستای کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور شبانه‌روزی خدمت می‌کنند، قابل تقدیر است، در این همایش قصد داریم از نمونه اندکی از آحاد جامعه که در کنار پلیس راهور همیار پلیس هستند، نیز تجلیل کنیم.

وی افزود: در حوزه راهور دو بعد بزرگ خدمتی داریم، نخست اقدامات عملیاتی که برای کاهش حوادث و تسهیل عبور و مرور مؤثر است و دومین بخش از پلیس راهور شامل اقدامات خدماتی همچون پلاک‌گذاری است که نیمی از وقت و حدود وظایف پلیس راهور در این بخش صرف می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان، رانندگان قانونمند، بانوان فرهنگ‌یار ترافیک و همایش کلاهی برای زندگی با شعار «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» هر سال در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس وظیفه ذاتی خود در بحث ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این موضوع، افرادی را که در طول سال در مأموریت‌های مختلف ترافیکی همیار و همکار پلیس بودند و برای رعایت قوانین تلاش کردند تا از آن‌ها تجلیل شود.

سرهنگ زارع تاکید کرد: امسال از ۳۹ نفر راننده قانونمند، مسئولان دستگاه‌های مرتبط با بخش ترافیک و تسهیل عبور و مرور و بانوان فرهنگ‌یار و موتورسواران قانونمند تجلیل می‌کنیم.

کد خبر 693991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.