حضور شهرستان سمیرم در پنجمین نمایشگاه ظرفیت‌های روستاییان و عشایر کشور

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سمیرم گفت: شرکت تعاونی دهیاران سمیرم به عنوان غرفه برتر استان اصفهان با ارائه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در حوزه بافته‌های‌ داری، محصولات لبنی، سیب درختی و فراورده‌های آن، خشکبار، آش و نان محلی و چای آتشی فعالیت دارد.

سعید سلیمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر کشور اظهار کرد: به مناسبت پانزدهم مهرماه، روز روستا و عشایر پنجمین نمایشگاه توانمندی و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر کشور از دوازدهم تا هجدهم مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.

وی افزود: شرکت تعاونی‌های شهرستان سمیرم در این نمایشگاه حضور پررنگ دارند و ضمن نمایش دستاوردهای روستایی و عشایری نسبت به فروش صنایع‌دستی و محصولات خود اقدام می‌کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سمیرم تصریح کرد: غرفه شرکت تعاونی دهیاران سمیرم به عنوان غرفه برتر استان اصفهان با ارائه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در حوزه بافته‌های داری، محصولات لبنی، سیب درختی و فراورده‌های آن، خشکبار، آش و نان محلی، چای آتشی و خشکبار فعالیت دارد.

حضور شهرستان سمیرم در پنجمین نمایشگاه ظرفیت‌های روستائیان و عشایر کشور

سلیمانیان تصریح کرد: حضور فعال هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان سمیرم و بخش وردشت، ارائه بهترین تکنیک‌های بافت، محصولات باکیفیت و پذیرایی و میهمان‌نوازی موجب شده است غرفه شهرستان سمیرم مورد استقبال مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

کد خبر 693953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.