شکاری و مغانلو مصدوم هستند / سقف سپاهان برای خرید بازیکنان جدید هنوز جا دارد

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نمی‌دانم قوانین لیگ برتر برای همه تیم‌ها گذاشته شده یا برای آسیب زدن به سپاهان بوده است، اما سقف بودجه باشگاه ما هنوز برای خرید بازیکنان جدید جا دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی سلیمی پس از برتری چهار بر یک تیم فوتبال سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: خوشحالم که پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم. اینکه بازیکنی در ترکیب باشد یا نه بسته به نظر سرمربی است اما در بازی امروز دو بازیکن‌مان را در اختیار نداشته و با مصدومیت شهریار مغانلو و رضا شکاری مواجه بودیم که البته امیدواریم مصدومیت‌شان طولانی نباشد.

وی درباره ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو افزود: نمی‌دانم چرا برای خبرنگاران فعل‌وانفعالات باشگاه سپاهان تا این حد مهم است. چرا این سوالات را از تیم‌های دیگر نمی‌پرسید؟ یک حکم سنگین برای سپاهان بریدند اما پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد. نمی‌دانم قرار است قانون برای همه تیم‌ها اجرا شود یا فقط سپاهان باید آسیب ببیند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: متوجه نمی‌شوم و برایم سوال است که آیا در این لیگ فقط سپاهان مشکل داشته است؟ فکر می‌کنم سپاهان و هوادارانش در این قضیه بسیار تنها هستند و کسی ما را حمایت نکرد. حق از دست رفته سپاهان در زمان فعلی جزو واجبات است. حداقل رفتار مشابهی در برابر بقیه تیم‌ها داشته باشند.

سلیمی در پایان گفت: سقف ما جا داشت و توانستیم دو بازیکن اضافه کنیم، هنوز هم می‌توانیم. همچنین باید بگویم همه بلیت‌های بازی قبل با الاتحاد استرداد و مبلغ آن به هواداران عودت داده شده است.

کد خبر 693841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.