اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت در کردستان برپا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور آبان‌ماه سال‌جاری در استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت با هدف معرفی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در ایران به‌ویژه استان کردستان برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد به‌عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی بیش از ١٢٠ غرفه در این نمایشگاه، افزود: در این رویداد فرهنگی پاویون‌های مختلف در حوزه‌های گردشگری تندرستی و سلامت، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، طب سنتی و داروهای گیاهی و فرآورده‌ها و محصولات دارویی برپا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تصریح کرد: همچنین در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید هیئت‌های تجاری، شرکت‌ها و مردم اقلیم کردستان عراق به‌ویژه اتاق بازرگانی، بخش خصوصی کشورهای روسیه، بلاروس، عمان، ترکیه و آلمان نیز حضور دارند و جلسات کارگاهی هم برگزار می‌شود.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای جذب بخشی از گردشگران عراقی به استان عنوان کرد و گفت: امید است با برگزاری این نمایشگاه و نشست‌های تخصصی و کارشناسی بتوانیم در راستای توسعه گردشگری استان گام‌های محکمی برداریم.

به گزارش ایمنا، اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور به همت بخش خصوصی و با همکاری دستگاه‌های مربوطه به مدت سه روز در تاریخ پنجم تا هفتم آبان ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان برگزار می‌شود.

کد خبر 693765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.