فعالیت مدیران در رصد نگاه تیزبین مردم است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مدیران هوشیار باشند و بدانند امروز، ‌فعالیت و همه کارهای آنان و فرزندانشان در رصد نگاه تیزبین مردم قرار دارد.

به گزارش ایمنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار کرد: امروز صدا به همه جای دنیا می‌رسد؛ لذا به مدیران توصیه می‌کنم خود و فرزندانشان را کنترل کنند و اگر توانایی کنترل و مراقبت ندارند از مسئولیت کناره بگیرند زیرا این موضوع بلای جانشان می‌شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان نسبت به یکدیگر حقوقی دارند که ملزم به رعایت آن هستند، افزود: رعایت این حقوق به معنای زیرپا گذاشتن قانون نیست؛ برخی از مدیران به تصور اینکه پست گرفته‌اند گمان می‌کنند باید همه خویشان خود را به جایی برسانند که این موضوع در جامعه اسلامی پذیرفتنی نیست.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیامبر اکرم (ص) و امت اسلامی خاطرنشان کرد: بشریت مدیون رسول خدا (ص) است؛ زیرا ایشان همچون طبیبی حاذق نسخه معرفتی و عملی همه دردهای اصلی مانند فقر، جهل، ظلم، تبعیض، بی‌ایمانی، بی‌هدفی، مفاسد و آسیب‌های اخلاقی را به بشریت عرضه کرده است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از فرمایشاتشان در خصوص امت اسلامی، کشورهای اسلامی را مخاطب قرار دادند و فرمودند اتحاد این کشورها در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا مانع دزدی زورگویی و دخالت‌های آمریکا خواهد شد؛ امروز آمریکا به کشورهای منطقه ضربه سیاسی و اقتصادی می‌زند و از داعش ظالم در اردوگاه‌های خود نگهداری می‌کند تا در زمان نیاز دوباره آنها را به میدان بیاورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز اگر همه کشورهای اسلامی اعم از عراق، لبنان، سوریه حتی عربستان، مصر، اردن و کشورهای حوزه خلیج فارس خط و مشی واحدی در مسائل اساسی و کلی اتخاذ کنند قدرت‌های زورگو نمی‌توانند در امور داخلی و سیاست خارجی آنها دخالت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به برخی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: ایشان به کشورهایی که برای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب جعلی صهیونیستی مسابقه گذاشته اند فرمودند نظر قطعی جمهوری اسلامی این است، دولت‌هایی که این موضوع را سر مشق کار خود قرار داده‌اند، ضرر خواهند کرد چرا که این رژیم رفتنی است؛ این کشورها در حال شرط بندی روی اسب بازنده هستند؛ این رژیم غاصب رفتنی و در حال مرگ است.

آیت الله فلاحتی گفت: آمریکایی‌ها به بهانه مبارزه با تروریسم به افغانستان حمله کردند؛ جرم و جنایتی در این کشور به وجود آوردند که در تاریخ افغانستان بی‌سابقه بود؛ امروز دو ملت مسلمان ایران و افغانستان در کنار هم زندگی می‌کنند و رسانه‌های تهی مغز معاند می‌خواهند با حرف‌های باطل این دو ملت برادر را به جان هم بیاندازند که این توطئه‌ها راه بجایی نخواهد برد.

منبع: ایرنا

کد خبر 693434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.