دعوت مسئولان استانی از سرمایه‌گذاران معدنی برای فعالیت در کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان از سرمایه‌گذاران معدنی برای فعالیت در زمینه‌های اکتشاف، فرآوری و صنایع پایین دستی در استان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر حسن‌زاده _پنج شنبه، سیزدهم مهرماه_ در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری معدنی در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کرمان در حوزه معدن سابقه دیرینه دارد و ۵۰ درصد حقوق دولتی معادن را پرداخت می‌کند، اظهار کرد: ذخایر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در بخش معدن به ویژه جنوب استان کرمان وجود دارد که کشف نشده است.

وی اکتشاف، صنایع پایین دستی و مهارت را سه راهبرد اساسی استان کرمان در حوزه اقتصادی برشمرد و از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در زمینه‌های اکتشاف، فرآوری و صنایع پایین دستی دعوت کرد و با اشاره به حضور موفق شرکت‌های معدنی کرمان در نمایشگاه افزود: در حوزه معدن باید به سمت صنایع پایین دستی و فرآوری حرکت کنیم، از خام‌فروشی فاصله بگیریم و به سمت اکتشاف عناصر جدید برویم.

معاون اقتصادی استاندار کرمان در ادامه برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری معدنی در استان کرمان را با توجه به ظرفیت‌های استان و شرکت‌های معدنی قابل، مورد تأکید قرار داد.

کد خبر 693328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.