طرح ساماندهی و رفع سدمعبر بازار بزرگ کرمان اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری از تشکیل ستاد ساماندهی و رفع سدمعبر بازار بزرگ کرمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، امیر هاشمی اظهار کرد: اصناف فعال در مجموعه «بازارِ بزرگ» و «بازار مظفری» کرمان و معابر اطراف آن رصد و شناسایی شده‌اند.

وی افزود: با تشکیل این ستاد، از فعالیت افراد فاقد مجوز جلوگیری می‌شود و اتباع خارجی فعال در مجموعه بازار نیز، ساماندهی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، تأکید کرد: با اجرای این طرح، از ورود و خروج خودروهای فاقد مجوز در ساعات غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی بازار، زمان ورود خودروها به بازار، ظهرها از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ و شب‌ها ۲:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح روز بعد تعیین شده است.

هاشمی با اشاره به همکاری بازاری‌ها و هیأت امنای بازار در اجرای طرح ساماندهی و رفع سدمعبر بازار بزرگ کرمان، از همکاری آنان قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، ستاد ساماندهی و رفع سدمعبر بازار بزرگ کرمان، با محوریت فرمانداری کرمان و حضور همه نهادها و دستگاه‌های متولی تشکیل شده است.

کد خبر 693270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.