تاسیس مدرسه علمیه بجنورد از برکات حضور رهبر انقلاب در خراسان شمالی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاسیس مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد را از برکات سفر رهبری دانست و گفت: حضور رهبر انقلاب و مطالبه ایشان از مسئولان باعث شد هم اکنون شاهد ارتقای مدرسه علمیه تا رتبه ۱۰ باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا- حجت الاسلام رضا نوری امروز_ پنج شنبه سیزدهم مهر ماه- در مراسم تودیع و معارفه مدیران مدارس علمیه امام صادق (ع) و امام خامنه‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: بنی‌امیه تلاش داشت تا با جعل روایت و احادیث، فضا را برای اقدامات خود مهیا کند اما ایستادگی ائمه جلوی این توطئه را گرفت.

وی با اشاره به تلاش همیشگی علما در جهت حفظ دین، افزود: علما با روشنگری و حضور میدانی خود تلاش کردند تا جلوی انحراف دین را بگیرند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دین اسلام امانت حقیقی و واقعی پیامبر مکرم اسلام است که علما سعی کردند این میراث را حفظ و منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت سرباز واقعی امام زمان (عج) هستند، گفت: این قشر رنج و مرارت گسترده‌ای در راه اسلام تحمل کردند.

حجت الاسلام نوری تأسیس مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد را از برکات سفر رهبری برشمرد و بیان داشت: حضور رهبر انقلاب و مطالبه ایشان از مسئولان باعث شد هم اکنون شاهد ارتقا مدرسه علمیه تا رتبه ۱۰ باشیم.

وی در انتها گفت: برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی طلاب حوزه علمیه استان از محضر اساتید برجسته کشوری در حال انجام است تا در سال تحصیلی جاری، درس خارج فقه را در محضر اساتید برجسته کشوری حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه‌ای و آیت‌الله جواد مروی به صورت مجازی تلمذ کنند.

کد خبر 693176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.