تبلیغات جشنواره سی‌وپنجم با ابتکار و گستردگی در همه مناطق اصفهان

مسئول کمیته تبلیغات سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه تبلیغات این جشنواره در تمام نقاط پانزده‌گانه شهر اصفهان انجام می‌شود، گفت: تبلیغات امسال با حضور فرزندان شهدای مدافعان حرم، کودکان سندرم داون و بچه‌هایی که شرایط خاص دارند، انجام شده است.

به گزارش ایمنا، سعید محمدی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگاران نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: سعی داریم که تبلیغات این جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان فقط در مرکز شهر نباشد و در سایر نقاط نیز گسترده شود تا همه شهروندان از این رویداد مطلع و بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه به‌دلیل برگزاری این جشنواره در دو سینمای چهارباغ و ساحل که در مرکز شهر واقع است شاهد تبلیغات پررنگ‌تر در گذر چهارباغ نیز هستیم، افزود: در تبلیغات امسال این جشنواره تلاش شده تا نسبت به سال‌های گذشته ابتکار جدیدی به کار گرفته شود و بر همین اساس، فرزندان شهدای مدافع حرم با قاب پدرانشان، کودکان سندرم داون و کودکان و نوجوانانی که از شرایط خاصی برخوردارند را در این تبلیغات مورد توجه قرار داده‌ایم.

مسئول کمیته تبلیغات سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در فضاسازی سینماها دو اقدام مهم انجام گرفته که با کات‌استندهای قصه‌های ایرانی و با کات‌استندهای تک‌نفره و قومیتی هر قوم با لباس خودشان فضاسازی شده است.

وی ادامه داد: با استفاده از ابزار مختلف تلاش می‌کنیم این جشنواره بین‌المللی را به اطلاع تمام مردم برسانیم و در این راستا یکی از این ابزارها اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها هستند که مردم با آن‌ها رفت‌وآمد می‌کنند، بنابراین این وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز به‌عنوان بستری برای تبلیغات جشنواره در نظر گرفته شده است.

خبرنگار نوجوان: حمیدرضا دشتگرد

کد خبر 693121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.