اهتمام مسئولان کشور برای رفع مشکلات معیشتی مردم

رئیس قوه قضائیه بر اهتمام ویژه مسئولان کشور جهت رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز_ چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در دیدار با اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: ما مسئولان باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا مشکلات معیشتی مردم رفع شود؛ امروز مشکلات معیشتی سبب ایجاد برخی از ناهنجاری‌ها شده و دشمن نیز در حال سوءاستفاده است.

وی افزود: امروز حتی تهیه مسکن برای اجاره نیز برای اقشاری از مردم آسان نیست.

رئیس قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: من به عنوان رئیس قوه قضائیه این آمادگی را دارم تا اختیارات قانونی مورد نیاز را به منظور رفع مسائل و مشکلات حقوقی استان آذربایجان شرقی به رئیس کل دادگستری این استان تفویض کنم؛ همچنین در همین جهت، سایر کمک‌ها و مساعدت‌های لازم را نیز به مسئولان استان خواهیم داشت تا برخی مشکلات مزمن استان در راستای منافع مردم رفع شود.

وی اظهار کرد: امروز مردم ما از برخی ناهنجاری‌های اجتماعی مکدر هستند؛ من از سال گذشته مکرراً در جلسات مختلف خطاب به مسئولان و دستگاه‌های ذیربط تصریح کرده‌ام که با عمل به همین قوانین موجود، بالغ بر ۷۰ درصد ناهنجاری‌های اجتماعی قابل رفع است.

محسنی اژه‌ای در ادامه افزود: معتقدیم بسیاری از مسائل در این حوزه در زمره جرایم مشهود است و ضابطان و قوه قضائیه موظف به برخورد هستند؛ به من اعلام شد که چنانچه به ظرفیت قانونی موجود در این حوزه عمل شود بر حجم پرونده‌های قضائی افزوده می‌شود که من اعلام کردم این مشکل را با تمهیداتی حل خواهم کرد و چنانچه کار ما زیاد شود بهتر از آن است که خلاف شرعی به وقوع بپیوندد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مطالبه وضعیت نامناسب خودرو از ناحیه برخی شرکت‌کنندگان بیان کرد: به سازمان بازرسی کل کشور دستور داده‌ام تا در اسرع وقت گزارش ناظر بر مسائل حوزه عرضه خودرو را تهیه کند تا چنانچه در این قضیه کوتاهی و تخلفی صورت گرفته، اقدامات مقتضی ترتیب داده شود.

کد خبر 693016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.